Stau langa Nick in pat. Mirosul asternuturilor imi provoaca fiori. Ador cand sta fara tricou.
Ma aplec si imi lipesc buzele de ale lui. Simt cum buzele lui gustoase raspund la sarut.- Imi place cand ma trezesti asa! imi sopteste.
Il imbratisez srangandu-l cu putere. Ii sarut gatul aproape de ureche.
In acel moment ma ia in brate, si nu stiu cum ajunge deasupra mea. Ma saruta cu foc, iar eu imi bag mainile in parul lui si il ciufulesc.
Nick scoate din dulap un trandafir si mi-l da.-Merci! Te iubesc!ii spun emotionata.
Sar pe el si il dau pe spate. Ma asez incetisor pe abdomenul lui si ii soptesc:
- Ma duc la baie sa ma schimb!
Ocolesc patul, iau hainele si deschid usa baii. Aud un raset.
- Ce e asa de amuzant?
Ma intorc si ii fac semn ca sunt cu ochii pe el.
Dupa cinci minute deschid usa si il vad Nick cu o consola in mana.
- Vrei sa incerci?ma intreaba cu un zambet de ingeras.
- Cred ca da! Ce ar trebuii sa fac? il intreb nedumerita.
- Trebuie sa omori toti zombii pe care ii intalnesti.
- Ok!
Iau consola in mana si incep sa ma joc. Nu am mai facut asta pana acum, insa sunt destul de buna.
- Gata am trecut nivelul!! spun de parca as avea un morcov in fund.
- Ai trecut nivelul unu! spune Nick cu raceala.
- De fiecare data cand trec un nivel trebuie sa ma saruti! io intorc.
- Ok! Sa te vad!
Toata dimineata nu am facut decat sa stau cu consola in mana si sa ma joc.
Nick a avut multa treaba deoarece eu terminam repede nivelele.- Mori zombi, mori! spun plina de nebunie.
- Chiar atat de mult vrei sa te sarut? imi spune Nick cu un zambet smechereste.
In secuda urmatoare ma ridica pe sus si ma duce spre usa.
-Nick, stai! ii spun disperata. Vreau sa ma mai joc!
- Acesta este motivul pentru care te iau pe sus si te duc la ceilalti!
Deschide usa,coboara scarile si ma tranteste pe canapea.
Incerc sa fug, dar il vad ca se intoarce cu o cutie de pizza.-Aici stau! ii zic pe un ton amenintator.
Iau mp3-ul de pe masa si ascult muzica in timp ce mananc pizza. Este preferata mea. Chiar si la micul dejun.
La un moment dat ma gandesc sa ma duc in bucatarie unde este gasca.- Neata! zbier deoarece este o mare harababura.
Dove este cu mana pana la cot intr-un aluat, iar Justin este plin de faina.
Il vad pe Josh stand la masa relaxat, cu un picior peste celalalt care rade de mama focului de cei doi.- Ce dracu e aici? spun putin derutata.
- Incercam sa facem placinta! ma lamureste Dove.
-Te bagi?ma intreba Justin.
- Ok.
Imi scot casca din ureche si o trantesc pe masa. Ii intind cutia de pizza lui Josh.
-Daca vrei poti sa iei si tu! il indemn pe Josh.
- Nu mai e nimic! spune suparat.
-Asta se intampla daca nu ii ajuti pe Dove si Justin! ii spun pe un ton malefic.
CITEȘTI
Dragoste periculoasa
Fiksi RemajaCateodata viata ne joaca niste feste care intr-un final ne ajuta sa vedem adevarul despre lumea in care traim. Eu sunt Emma si am aproape 18 ani. Sunt o eleva destul de buna, dupa parerea mea, insa anturajul ma schimba, viata mea devenind una haotic...