Sabahın köründe yanımda zıplayarak beni uyandırmayan kardeşime bakıp yaa kızım daha çok erken bi git ya diye cırladım. Abla kalk yaa yeter abimi çağırırım dedi bende güzel kardeşim kalktım dedim çünkü abimin bana napacağını biliyordum soğuk suyu alıp kafamdan aşağı dökecekti hep öyle yapardı
ben 19 , Abim 20 yaşında sarışın mavi gözlü çok yakışıklıdır kız kardeşim ise 5 yaşında sarışın ela gözlü çok gıcık ve tatlı bir kardeş
herneyse kalktım ve sıcak bir duş aldım. dolaba bakıp askılı beyaz BİG GİRLS DONT CRY yani büyük kızlar ağlamaz yazan tişörtümü giydim altına kot yırtık şortumu giyip eyeliner rimel ve dünkünün aksine pembe rujumu sürdüm vanilyalıydı bunu çok seviyordum. saçlarımın aralarına maşa yaptım ve babama öpücük kondurup çıktım
bu arada babam ünlü bir şirketin sahibi bir sürü düşmanı var
arabama bindim ve bir not buldum nasıl gelmişti bu not tabi yaa arabanın üstünü açık bırakmışım ah benim kafam. notu açıp baktığımdan tehditti resmen kimden olduğunu tahmin etmiştim sena tabiki oydu "arastan uzak dur çok kötü şeyler olacak " yazıyordu. arabayı son sürat sürüp okula geldiğimde aras bana kızım bu ne sürat sakin ol noldu dedi yanından hışım hızında geçip senayı kolundan tutarak okulun ortasına çektim herkes bize bakıyordu. bu arada ben dövüşçüyüm abim sayesinde her gün abimle beraber çalışırız. bu kızı doğduğuna pişman edecektim. bana bağırarak nee dedi bende bu notu hatırlıyorsundur diyip suratına fırlattım oda tam tokat atacakken elini tutup arkasına kıvırdım inlemeye başladı herkes etrafımıza tamamen toplanmıştı. aras bana bırak dedi bende hayır diyip kızın karnına bir tekme geçirdim kız nefes almakta zorlanıyordu sevda ve bizimkiler sen bunları nerden biliyosun dediler bende ben dövüşçüyüm övünmeyi sevmem çok kişi bilmez dedim herkes ağzı açık bana bakıyordu. abim gelip bana güzelim bırak kızı kolu kopçak dedi ve güldü bende güldüm aras hışımla sınıfa girdi ben nolduğunu anlamamıştım. kızın kulağına eğilerek seni ben dövmedim seni döveni görmedin anlaşıldı mı dedim oda tamam anlamında kafasını salladı ve morarcağını bildiğim kolunu sertçe bıraktım abime abi senin burada ne işin var okulda olman gerekmiyomu dedim oda bana kayıdımı buraya aldırdım güzelim senin yanında olabilmek için dedi bende yuppi dedim ve abime sarıldım hangi sınıftasın dedim oda aynı sınıftayız dedi ben şaşkınlıkla ona baktım.
bu arada abim okula geç başladığı için aynı sınıftayız yaş farkına şaşırmayın
abimin boynuna atladım. ve sınıfa girdik bütün sürtük kızların gözü abimdeydi abimi çok kıskanırdım. dönün lan önünüze dedim hepsi önüne döndü. ben yine arasın yanına oturdum. abimde tek yer kalan bi sürtük kızın yanına oturdu aras bana sevgilin olduğunu söylememiştin dedi bende ne sevgilisi sen neden bahsediyosun olsa bile sanane dedim oda bana kızı döverken yanına gelen dedi ve haklıson banane dedi bende sen onu diyosun dedim gülmeye başladım oda ne gülüyosun dedi bence o benim biriciğim dedim sonra e tamam işte sevgilin dedi bende benim nasıl dövüşçü olduğumu düşündün o benim abim hep beraber çalışırız daha doğrusu o beni çalıştırır dedim o bana abin mi dedi bende evet dedim ve tekrar güldüm o yanımdan kalkıp abimin yanına gitti ve elini uzatıp ben aras dedi oda bende anıl dedi yakışıklı abim o benim. ders fizikti ve hiç sevmezdim ders bitmiycek sandım ama tenefüs zili çaldı. abim omzuma kolunu atıp eve gidelim dedi bende kafamı sallayıp okuldan çıkarken abime bakanlara sizi öldürürüm vakışları atıyordum. abimin peşinden arabayla takip ettim ve eve geldik babam yoktu tabi holding sahibi olunca normal. kardeşim boynumuza zıpladı abimle eve girdik ve koltuğa attık kendimizi ve bana ben film seçiyim sende kilitliyi bastırarak kilitli abur cubur dolabından cips ve ice tea getir dedi bende seve seve dedim ve gidip getirdim. kardeşim 12de bizse abimle gece 3e kadar film izledik sabah mı demeliyim yoksa:) abime yarın okul var hatta bugün neredeyse dedim abim ah o si*diğimin okulu dedi ve ikimizde güldük hadi yat güzelim bende yatıyorum şimdi dedi bende tamam diyip yukarı çıktım ve kendimi tatlı uykunun kollarına bıraktım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen kimsin lan?
Teen FictionBu kimdi ya? Sen kimsin? Sana hala gizemli çocuk mu demeliyim ?