İtibarın

276 23 0
                                    

Gözlerimi araladım. her zamanki gibi güneş gözlerimi alıyordu. güneşe doğru baktım ve Doğmak anlamsız değil mi ? diye mırıldandım. kalkmışlardı. hemen kalktım. kızlardan mesaj gelmişti açtım ve yazanları okudum.

Kumsal serkan geldi ve seni görmeden gitmeyecekmiş bekliyor. gelmelisin yazıyordu. sesli okumuştum..Kahretsin. etrafıma baktığımda erkekler bakıyordu. hemen dar paça kot pantolonumu giydim. siyah tişörtümüde giydim. deri ceketimi giydim. saçlarımı açtım. rimelimi ve siyah rujumu sürdüm hemen siyah converselerimide geçirdim. erkeklerde gelince anlamamış bakışlarımı atsam da umursamadım ve hemen okulun kapısından girdim. kızlarla serkan bekliyordu. hemen gittim. bana haberler çıktı hakkında dedi. bende umrumda değil dedim. o da özledim dedi. bende  bayım unuttun galiba beni kaybettin sen dedim. o da şansımı denedim seni hala seviyorum ve çok yanlız, ve mutsuzsun karanlıkta kalmışsın dedi. bende BAYIM SEN KARANLIKTAN KORKAN BİR KIZA , ASLINDA SIĞINABİLECEĞİ TEK ŞEYİN KARANLIK OLDUĞUNU ÖĞRETTİN dedim. gözlerim beni zorluyordu.gözümden yaş akmasını umursamadım. Gözlerine baktım. Duygularını saklamak yerine pişman olduğunu gösteriyordu. kızlar omzumdan tuttu. Suçlu hissediyorum dedi göz yaşlarına benim aksime söz geçirmişti. Suçlusundur belkide. senden sonra karanlığa aşık oldum belkide dedim. o da karanlıktan sonrada aşık oldun ama hala gidemiyorsun dedi. bende gidemem daha çok acı çekeceğimi bile bile gidemem dedim. onsuz acı çekmektense , onla acı çekmeyi tercih etmelisin belkide dedi. haklıydı. belkide dedim. beyaz olmalısındır artık dedi bende BENDEN BEYAZ OLMAMI BEKLEME , BEN SİYAHIN KIZIYIM diyip omzuna vurdum. Göerrirülürüz sşyahın kızı dedi bende görülürüz dedim ve anahtar yanımda olduğu için motorum atladım. düşünmem lazımdı. belkide acımı duvarımla paylaşmak. hızla sürmeye başladım. kızlar arkamdan bağırmışlarsa da durmamıştım. geldiğimde hemen indim ve duvara çıktım. sigaramı yaktım. eskiden hep beraber yapmıştık ama bu sefer tektim işte. ölürkende olacağı gibi. hep tek başıma kalacağım. dumanını çektim içime. iliklerime kadar hissettim mutluluğunu. öylece baktım denize. diktim.gözlerimi.  denizde öfkeden köpürüyordu benim gibi. acıdan gözyaşı döküyordu benim gibi.  böyle yapmak istediğin , öfkeni bağırmak istediğin halde sesinin çıkmaması acı veriyordu insana. birden yanıma birisinin oturduğunu fark ettim. irkildim.

baktım savaştı.

Acılarını rüzgara fısılda. diğer acılarının yanına gitsin dedi.

Bende ya fısıldadığımda rüzgar ters tarafa esip yüzüme vurusa dedim.

O zaman yüzleşirsin dedi

sesizliğe gömüldük. Sustuk sadece. beni nasıl bulmuştu onu düşünecek halim yoktu. sigaram bittiğinde yere attım. dün söylediğin şarkıyı söyle dedi bu sefer. bende neden dedim. yüzleşmek istiyorum canını acıttım kabul dedi cevap vermek yerine çok kısık sesle başladım.

Bir melek vardı. aşkı fısıldardı
Elimde o büyükü ellerin hayali kaldı
Uyku imkansız , umut vicdansız
Güneş bile dedi ki kendine , doğmak anlamsız

Ağladım delice , elimde boş bir şişe
Kutladım bu gece sarılmanı başka kollara

Yapayanlız bir çare , ölüyorsam kime ne?
Benzedim bu gece yine boş sokaklara

sustum sarıldı. şaşırsamda tepki vermedim. başımı boyun girintisine koydum. gözlerimdeki yaşlar süzlerek yanaklarımdan akmıştı. kokusunu iliklerime kadar çektim. sonra kafamı kaldırıp aşağı atladım. o da atladı. onun yanında ayrı bir huzur vardı içimde. motora bindim. o arlasına binmemi isteyince birşey demedim ve o öne bindi bende arkaya. beline sardım ellerimi. motoru sürmeye başladı. hızlıydı benim gibi. okula geldiğimizde kası çıkarttım ve indim. o da indi ve anahtarı verdi. kızlar hemen koştu. sarıldılar. gözlerimi yumup açtım ve gözyaşlarımı engelledim.  birden babamın hışımla geldiğini gördüğümde dondum. sanki buz kesmiştim. yaklaştı ve gazeteyi suratıma fırlattı. yerden aldım ve okudum

ANIL HANCIZADE NİN SERSERİ KIZI YAPTI YAPACAKLARINI !!

bla bla blaa.....

babam bana Bağırarak Anıl hancızadenin serseri kızı yaptı yapacaklarını diye bağırdı. yüzüne baktım. öfkeliydi . fazlasıyla. Noldu itibarın mı zedelendi diye bağırdım. ve devam ettim sadece düşündüğün itibarın , beni düşündüğün mü var , seni seven kadını diye bağırdım. yüzüme tokadı geçirdi. bunu alışkanlık haline getirmişti. kafamı öfkeyle kaldırıp sen kimsin ya ? sen kim oluyorsun sesimi çıkartmadım alışkanlık mı yaptı diye bağırıp ittirdim. yaklaştı ve yumruk geçirdi. bu herkesi şaşırmıştı. ağzımdaki kanı tükürdüm. artık tahammülüm kalmamıştı. yumruğumu geçirdim hızla. bu daha da şaşırmalarına neden olmuştu. biz böyle anlaşıyorduk belkide. o bu sefer yumruğunu geçirdi. Biz böyle anlaşıyoruz dedi. erkekler araya girdiklerinde ittirip yumruğumu geçirdim ve tekme attım. iki büklüm olsada bana karşılık verecekti. üst üste yumruk attı. bu afallamama neden olsada kendimi toparlayıp yumruklarımı saydırmaya başladım. birden beni ittirip o üstüme çıktı. kan içinde kalsakta umrumda değildi. sadece sinirimi atıyordum. yorulmuştum ve babama karşılık veremiyordum. ama ben HANCIZADEydim. kalktım ve bu sefer ben yumruk atmaya başladım. kızlar beni çekiştirselerde kalkmamıştım. savaş almıştı bu sefer çırpınamamıştım. ağzımdan  kan geliyordu ki onunda benden kalır yanı yoktu. geri ayaklarım yere bastığında dizlerimin üstüne düştüm. dengemi sağlayamamıştım. babamda ayağa kalkmıştı.beni kaldırdılar. bu kadar dayanman iyiydi dedi..bende çok hafife aldın herhalde dedim. o da benim eski mekanda yarın dedim. o da görüşürüz dedi ve alayla gitti. görüş alanımdan çıktığında kızlar hemen okula girip ecza şeylerini getirdiler ve okula götürdüler. yatakhaneye girdik. bütün erkeklerin gözü bana dönmüştü ve şaşırmışlardı oldukça ki bu normaldi. kızlar baticon falan uğraştılar. yerdeki çamlardan elimde kesilmişti. elimi sardılar sargı beziyle ve dudağımın kenarıma bez yappıştırdılar. ve yaslandım yatağım başlığına. gözlerimi kapattım. babam güçlüydü ki bende dövüşçüydüm. o yanılıyordu beni kolay lokma sanıyordu. kaşımın kenarınada bez yapıştırdılar. gitme kumsal dedi aslı. bende tabiki gideceğim kaçarsam yenildiğimi düşünecek dedim. mete gitme bencede dedi. ama me söylerlerse söylesinler gidecektim. hancızade korkmazdı.ki ben kaç kere dövülmüştüm işlemezdi bana. acıyordu ama işlemezdi. kızlar beni düşünüyordu ama bu zamana kadar kimse düşünmemişti beni. alışkın değildim belkide. bizde geleceğiz o zaman dedi su. gerek yok sizi üzmek hakkım değil dedim. ada da hemen lafa atlayıp kızım sana birşey olur falan geleceğiz o kadar dedi. zaten hocam ilgilenir merak etmeyin dedim kısa kesmeye çalışarak. sera kızım sana burdan bi çakarım uçarsın dedi. bende emin misin dedim tek kaşımı kaldırarak. o da yok yok vazgeçtim dedi. güldük hep beraber. Beni güldüren insanlardı ki sonra onlarda olmayacaktı. ama şuan varlarsa onları üzmemeliydim. kızlar beni yatırdı. gözlerimi yumdum. gittiler. düşüncelerimin arasında kaybetmiştim kendimi uykuya daldım.

Sen kimsin lan?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin