Kim bu?

313 24 0
                                    

gözlerimi açtım. aynaya baktığımda ağlamaktan rimelim akmıştı. cadıya benziyordum resmen. bu yapılmamalıydı değil mi. bir kıza bu yapılamazdı. kalkıp yüzümü yıkadım. makyajımı sildim güzelce. kızlar kalkmamıştı hâlâ. kendimi iyi hissetmiyordum. siyah pantolonumu, beyaz gömleğimi giydim. kırmızı converse lerimi giydim. saçlarımı düzleştirdim. açık bıraktım. rimelimi sürdüm. deri ceketimi de. giydim ve çıktım. motora bindim. biraz gezmek iyi gelebilirdi, belkide kötü bilemiyorum. çalıştırdım ve son hız sürmeye başladım.gözümden yaş akınca hemen sildim. parka gelince durdum ve indim. banka oturdum ve ayaklarımı kendime çektim. kaç saat öyle durduğumu hatırlamıyorum.

Batı erkekleri okulu

Savaş'tan;

Gerçekten bir kıza bu yapılamazdı. ama sinirliydim arkadaşım için. gerçekten sanki düşünememiştim. ne yaparsa yapsın bir kıza bunu yapmamalıydım biliyordum. yemekhanedeydik. herkes yemeğini yerken ben deşiyordum. normalde yer ve kalkardım ama düşüncelerime hapsolmuştum. Ayaz koluma vurup lan ye yemeğini dediğinde düşüncelerimden sıyrıldım. arda da aç gözlümüz olarak peynirimi alıp gidiyo bak dedi. normalde bunu elinden çekip ağzıma atmam gerekirken hiçbir şey yapmamıştım. anlamışlardı tabi. peyniri ağzına götürdü arda. buğra bana dönüp lan noldu olum dedi. hiçç dedim ilk önce ama sonra anlatmaya başladım. mete yapmasaydın bunu be olum kıza bu yapılmazdı dedi. bende biliyorum işte ama sinirime engel olamadım dedim. arda lafa dalarak oğlum şu egonu kır ve özür dile dedi. bunu yapmam gerektiğini biliyordum. nasıl dedim. hem zaten affetmez inatçı keçinin teki dedim. haklıydım da. olsun  konuşacaksın diyip kafama vurdu arda. onu nerde bulacaktım ki yani. napabilirdim.

Kumsal'dan;

Birden yanıma birinin oturmasıyla irkildim. kızlar gelmişti. ada hemen lafa girip kaç saattir yoktun ortada lan dedi. aslı adaya dirsek attı. sadece düşüncesizce izliyordum onları. kafamı bacağıma gömdüm. kızlar konuşmayı bırakmıştı. bunu anlamasam da kafamı kaldırmamıştım. umrumda da değildi zaten. kafamı kaldırdığımda berkantı görmeyi beklemiyordum. sarıldım ve önceki pozisyonumu aldım. yanımıza oturdu. naber dedi. iyi değil yani.iyi lafının içine çok duyguyu sıkıştıranlardan değilim.dedim direk söylerdim çünkü. güldü ve anlatmak istersen dedi..yok saol belki sonra derken kapıya baktığımda batı erkeklerini gördüm. kızlarda görmüştü. ben kaynamak amaçlı kalktım ve hızlı dedim kendi.kendime. konuşmanın sırası değildi..motora doğru yürüdüm. Savaş arkamdan Kumsal diye bağırdı..adımı duyunca hir garipsesem de umursamadım. arkamı döndüm baktım ve motora bindim. kaskımı takarken gözyaşım aktı. hemen sildim ama gördüğüne emindim kahretsin. hemen kaskımı taktım ve son gaz bastım. kökledim.

Savaş'tan;

Bizimkilerin yanına geri döndüm doğu kızlarıda buradaydı tabi..aslı birden ayağa kalktı. ağladı mı diye sordu sabırsızca. ağlamak üzereydi dedim. aslı saçlarını karıştırdı..kızlarda kalktı. aslı dönüp arabayla mı geldiniz dedi. bende evet dedim. hemen bindik ben anlamamıştım ama sürüyordum. arda noldu aslı dedi. aslı da bak o ağladığında ve motorla hız yaptığında ki bunu hep yapıyo kaza yapıyo anlıyo.musunuz. o bunu umursamıyor. göründüğünde. ona işarerler yapmaya başladık. bizi gördüğünde daha fazla kökledi. hızın sonu bile olabilirdi. o kadar hızlıydı ve biraz ağladığı kesindi. çok hızlı sürüyordu.  birden bir adamda motorla çıktı ortaya. kumsal şaşırmıştı belliydi. parktakiydi. ama tanışmamıştım. o da dur işareti yapıyordu. kızların korktuğu belliydi. biraz daha hızlandı ve artık hızlanamazdı sonda olduğuna emindim artık. birden yere düşünce şaşkınıd herkes. bu kadar hıza baya hırpalanmıştır herhalde durdum hemen. kızlar aşağı inip koştu. o adam hemen dikleştirdi kumsalı. bizde indik. kaskını çıkarttım hemen. öksürdü biraz. bileğinden kan akıyordu. bacağı kötü olduğu belliydi. çok hız yapmıştı gerçekten. birden etrafına bakmaya başladı..birisini aradığını düşünüyordum. birden gözü.sabit kaldı. kızlarda baktılar. ama anlamamıştık. birisinin izlediğini nereden biliyordu. ayağa kalkmaya çalıştı ama ayağından dolayı kalkamadım. sinirlendiği belliydi. yaklaş işareti yaptı eliyle. kızlarda şaşkındı. adam adım adım yaklaşmaya başladı. yüzünü net göremiyordum. yine kalkmaya çalıştı ama başarısız oldu. adam yaklaştıkça kim olduğunu daha çok merak ediyordum. kimdi bu yaa. şuan sormak istediğim tek şey

Sen kimsin lan ?

Sen kimsin lan?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin