gözlerimi açtığımda bir pis depodaydım. ve stümde südyenim ve şortum vardı ellerim önden bağlıydı ayaklarım ve ağzım açıktı. allahım nerdeyim ben kaççak yer aradım ama cam yok burası neresi yaa. ve aklıma kamera olabileceği geldi. etrafa baktım evet vardı. kapının açıldığını duyunca hemen geri oturdum. bi adam girdi. ooo güzellik naber yaa dedi bende piç kuruları bırakın beni dedim. oda bitane tokadı geçirdi. buna hakkınız yonk dedim ve bana düzgün konuş dedi ben sırıttım ve konuşmazsam dedim. o daha çok sinirlenip üstündekileri görmüyosun galiba nolur bi tahmin et bakalım akıllı kıza benziyosun dedi. ben anladım ve sırıtmamın yerini öfke aldı. babamlar beni bulmays başlamışlardır bile dedim ve suratıma yumruk atıp ama bulamayacaklar dedi. siz kimsiniz ve benden ne istiyorsunuz. bunu sonra öğreneceksin dedi . ağzımdaki kanı yere tükürdüm. adam gitti ben etrafa gezintiye çıktım yine kameranın arkasına doğru ve duvarın arkasında ışık geldiğini fark ettim. yine kamerayı kontrol edip görünüyomuyum diye baktım tabiki görünmüyordum.bu kilitli yeri açmalıydım.hemen yerime oturdum ayak sesleri geliyordu. bir adam ve arkasında siyah takım elbise giyen adamlar girdi. öndeki spor şeklinde giyinen adam bana o fıstık naber ya. herkes bunu sormak zorunda mı diye mırıldandım iyiyim yaa halimi görmüyomusun orospu dedim. o bana yumruğu geçirdi bu sefer ağzımdaki kanı yer yerine suratına tükürdüm. yüzünğ silip sırıtıp bitane daha yumruk geçirdi ve bana daha çok yaklaşıp dudaklarını dudaklarıma bastırdı. ben çırpındım ittirdim ama nafile. adam çok güçlüydü.çırpındım. sonra çekti sigara kokusunu hissettim iğrençti. çekince hemen dudaklarımı sildim elimle. onun sırıtışı daha çok büyüdü.ve gitti. iğrenmiştim. o cam olduğunu düşündüğüm yere geri gittim. saçımdaki tek tel tokayı çıkarttım ve oraya soktum açıldı allahım inanamıyorum. çejtim duvarı evet cam. hemen sandalyeyi alıp attım kırıldı. sesi duymuşlardır hemen kaçmalıydım. çok yüksek değildi atladım. ve hemen koşmaya başladım. nereye koştuğumu bilmeden. bir ormana girdim. çok yorulmuştum ellerimi dizlerime koydum. biraz bekledim . peşimde olabilirlerdi. bu yüzden daha çok koşmaya başladım. baya koştum koştum.ve bizim oradaki ormana girdiğimi fark edince sevinmiştim ve üstümde sadece südyenim vardı. üşüyordum. hemen bizim sokağa girdim eve girdim. kapıyı çaldım babam açtı. baba diye sarıldım. sevdanın gözleri kıpkırmızıydı. herkes kalkıp kapıda toplanmıştı. hepsine sarıldım. abim hala zor kalkmış ve hala ağrıları vardı çok belliydi. abime bir kez daha sarıldım. abim beni öyle sardıki sanki kaç yıldır görüşmemişiz gibi. kapıyı kapattı babam titremeye başladım. sevda koşup benim odama gitti. tişört ve battaniye getirdi. tişörtü giydirdiler. ve battaniyeyi üstüme attılar. hemen kanepeye attım kendimi . hepsi etrafıma toplandı gözlerimden yaşlar akmaya başladı. neler oldu dedi abim. cevap veremedim. ağlıyordum. titremeye başladım sinir krizinin başlangıcıydı bu. sevda bana istersen söyleme sinir krizi geçireceksin ağlama dedi. ben kafamı hayır anlamında salladım. anlatacaktım. ve abimin vurulduğu andan anlatmaya başladım. babamın gözünde pişmanlık vardı. onun yüzünden olduğunu biliyor gibiydi. bana yumruk attıklarını söyleyince herkes acımıştı bana. acımayın dedim. ve öptüğünü söyleyince abimin elini sıktığını gördüm. abimin elini tuttum o bana baktı ve acı acı güldü. ben kriz geçireceğime emindim ve gözlerimden yaşlar dökülüyordu. hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. hemen abim benş kucaklayıp arabaya bindirdi. onlarda arkaya bindi abim arabayı fulleyip sürüyordu benim için endişelenmişti herkes abma herşeyi fırlatmaya çalışıyordum.abim tutuyordu.ağlamamam gerekiyordu. hemen abim beni tekrar kucağına alıp sedyeye oturttu ve sıkıca beni ona kitledi ki inmeyeyim diye hemen doktor gelip sakinleştirici yapacakken çırpınıyordum. mecburen birden soktu ve çığlık attım ve yavaş yavaş gözlerim kapanmaya başladı.
Daha çok heyecanlı yerler olacak emin olun. vote ve yorum yapmayı unutmayın!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen kimsin lan?
Ficção AdolescenteBu kimdi ya? Sen kimsin? Sana hala gizemli çocuk mu demeliyim ?