Ne acıklı

376 28 0
                                    

Gözlerimi aralamam uzun sürsede açtım. kızlar yine uyanmamıştı daha. erken kalkmış olmalıyım. kızlarr diye bağırdım. hepsi aynı anda ne var dediler. bende hadi spora dedim. aslı kalktı. su aslı bitti sen başladın diye söylenip kalktı. ada oflayarak kalktı. sera çoktan tuvalet sırasını kapmıştı. güldüm hallerine. eşortmanımı tişörtümü ve eşortman ceketini giydim. saçlarımı açıp düzleştirdim. şapkamı takıp saçlarımı yandan çıkarttım. rimelimi sürdüm. spor ayakkabımı da giydim. kızlarda eşortman giydi ve çıktık. bizim parkta koşmaya başladık. ben durmadan koşuyordum ama onlar yoruluyorlardı. parktan içeri 2 adam girdi. serseri oldukları belliydi. umursamadım. sarhoşta olabilirlerdi dengelerini kaybediyorlardı.  birden laf attılar. hopp güzellik naber yaa diye yaklaşmaya başladılar. kızlarda yanımdaydı. s*ktir gidin dedim. onlardan birisi vayy hırçın gel güzel bir gece geçirelim dedi ikisinede tekme geçirdim. zaten sarhoştular ve dengelerini kaybedip yere düştüler. ikisinede yumruklarımı geçirmeye başladım. birden yine havada buldum kendimi. lan bırak diye bağırmaya tepinmeye başladım. Sizinle işiö bitmedi dedim adamlara.  su bırakta dövsün dedi savaşa. duruldum. birden bunlar bana tecavüz edilirken beni.tutuyorlardı. savaşta bıraktı yere oturdum. siz dedim. hatırlıyorum diye devam ettim. adamlardan biride beni tanıyınca diğerkinin kulağına söyledi. onlarda oturur duruma geldi. bizim abi seni arıyordu dedi. bende neden dedim. onlarda bilmiyoruz ki dediler. saçlarımı karıştırdım. abimi aradım. ve ikinci çalınmada açtı. bizim okulun ordaki parka gelirmisin diyip telefonu kapattım. kıpırdamadan oturdum. yerde öylece oturdum. abim gelince bana sarıldı. abi bunları ayıltman lazım. kahve falan al dedim. abim anlamasada tamam diyip gitti. bizimkinler anlamamıştı naptığımı. patronlarını buraya getirttirecektim. abim geldiğinde hemen verdim. diktiler kafaya. ayıldıklarından emin olunca kalktım onlarda kalktı. buraya patronunuzu getiriyorsunuz hiçbir adamı gelmeyecek sadece siz geleceksiniz onla anladınız mı dedim. onlarda başıyla onayladı ve gözden kayboldular. aslı napıyosun diye sordu herkesin sormak istediğini. yani şuan anlamazsınız zaten ben açıklayamam dedim. açıklayamazdım ki. abim bana anlat ha ne dersin dedi. olmaz bunu bilmemelisiniz belkide dedim. o sırada adamlar geldi. ayağa kalktım. hırçın dedi patron olan. biz ayık değildik kusura bakma dedi. bende silahını çakını çıkar dedim. hiçbiriey demeden çıkarttı. böyle insanlarda kesinlikle olurdu bilirdim. bende çakımı çıkarttım ve aynı yere koydum. kusura baktım. eşit olmalıydık.karşı çıkmam için dedim. bak sarhoştuk gerçekten özür dileriz dedi. suratına birtane geçirdim. özür dileme lan dileme diye bağırdım. bak naparsan yap haklısın dedi. sigaramı alıp yaktım. hayatım karardı dedim sigaramı ağzımdan çekmeyerek. bak senin hala kararmadı bizim gibilerinki kararmıştır. sen grisin ama beyazı seçebilirsin dedi. bende gri bir daha beyaz olur mu dedim. bir cevap veremedi. çünkü gri bir daha beyaz olamazdı. gittikçe siyahlaşırdı.

Ben seni bütün hastanelerde aradım. senden özür dilemek için dedi. bende kendimi öldüreceğimi falan mı düşündün. ben sizin gibi aşağılıklar yüzünden kendimimş öldüreyim dedim ve dumanı suratına üfledim. silahlarını al ve defol dedim. adam silahlarını alıp giderken görüşeceğiz diye bağırdım. sigaranın dumanını iliklerime kadar hissettim. abim arkadan sarıldı. başımı arkaya yasladım. banka oturdum. abim anlatıyorsun hemen dedi. bende emin misin yanımda olmadığın için çok pişman olacaksın dedim ve devam ettim. senin yanıöda olmanı o kadar istedim ki. her zamanki gibi bana yardım etmeni. karanlık sokak... gelin dedim ve yürümeye başladım. hepsi arkamdan geldi. hayatımın karardığı yere yürüdüm. karanlık çıkmaz sokağa girdim ve onlara döndüm. işte dedim ellerimi açarak. burası benim hayatımın karardığı yer dedim. yine anlamamışlardı. hava yavaş yavaş kararıyordu.  abim açık konuş prenses dedi. bende prensesini koruyamadın dedim. anladığında hemen sarıldı.  özür dilerim güzellik dedi. özür dileme dedim. dövüşçü olmak bazen işe yaramıyor.be abi dedim..kaç kişi dedi suratıma bakarak  önce 3 tü geberttim ama sonra 7 oldular dedim. abimin gözündeki öfkeyi görüyordum. eline geçirse gebertirdi. kızlarda gelip sarıldı. batı erkekleri sarılamazdı DÜŞMANız ya. aslında diye lafa bsşladım. tam olarak karardığım yer burası değil. ama miladi olarak burası diyip güldüm. Komik birşey yoktu ama normal değilim.zaten. Abim söze başladı. ares o da  senin abin sayılır o neredeydi dedi. bende o hiç yoktu ki yani hiç.bir abi kardeş ilişkisi yoktu. soğuk arkadaş gibi dedim. aras o dedi. bende yüzümü buruşturup en büyük kazığı atan oydu ya dedim. o iyi biriydi hani diye lafımı devam ettirdim. o da gerçekten onu sevmemiştin sevmiştin ama yaralarını kapatmaya çalışmıştın sadece senin önceden başka bir sevdiğin olduğunu anlamak zor değil dedi. doğruydu hiçbir zaman gerçek anlamıyla arası sevmedim. abim lafına devam etti. ama şimdi görüyorum o kiöse tam silemesende eskisinden daha az yer var kalbinde dedi. evet bu kişi serkan dı.  onu hiçbir zaman kalbimden çıkartmamıştım ama daha az yer kaplıyordu artık. evet dedim kabullenerek. batı erkeklerinin bile eskiden hamile olduğumdan haberi vardı ama abime söyleyemiyordum. ne diyecektim ki. o kimdi dedi. bende bilmesen daha iyi yani aslında oraları kurcalamasan dedim. abim başını salladı. sokaktan çıktık. abim bizi okula kadar bırakmak istedi. yürüdük baya. okula geldiğimizde kapıda babam vardı abime baktım o da anlamamıştı. babama yürüdüm. ve efendim dedim soğuk sesle. hepsi yanımdaydı. bak kızım sana baba olamadım derken sözünü kestim ve ahh ne kadar acıklı sadede gel dedim. o da sözüne devam etti bak araban ve motorun okulun otoparkında bunlar anahtarlar diyerek elime anahtarları verdi. anahtarlarla babam rasında gözlerim gidip geldi. sözüne devam etti. ban en azından sana maddi yardım vermeme izin ver. manevi birşey veremedim ama bunu yapayım bari dedi. bende tamam dedim kısaca. motor swvgim tüketmiyordu napıyım. motor yeterdi dedim. hala motorunu seviyorsun dedi. ben ve motorumu sevmemek hiç uyumlu değil dedim. saol dedim ve hadi dedim.bizimkilere. hepsi geldi. arda çok merak ettiği için batı erkekleride geldi. otoparka giderken arda pembe değildir inşallah.dedi..gözlerimş devirdim bu sözüne. otoparka girdik ve gösterince. batı erkeklerinin gözleri açıldı. erkek işte ne beklersin ki. kızlarda kızım bu ne ikiside siyah dedi. bende güldüm. ve otoparktan çıktık. batı erkekleride gitti. abimide öptüm ve oda gitti. kızlarla zıbar yata girdik..kızları öptüm ve yattım. gözlerimi yumdum. bugün yaşadıklarım gözümün önünden film şeridi gibi geçti. ve uykuya bıraktım kendimi.

Sen kimsin lan?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin