Gözlerimi araladım. kızlar hala uyuyordu. kalkıp idrar kesemi boşalttım. baya erkendi. siyah yırtık dar paça pantolonumu giydim. çoğu yeri yırtıktı ve çok seviyordum. serseriyim biliyordum. kırmızı siyahlı kareli gömleğimi giydim. siyah deri ceketimide giydim. saçlarımı yukarıdan at kuyruğu yaptım. rimelimi bolca sürdüm. dudak parlatıcımıda. dışarı çıktım. benim annem varmıydı gerçekten. benim öldüğünü bildiğim annem yaşıyordu. Onun yanımda olmasını çok istediğim annem yaşıyor, ama ben ona yaklaşamıyordum. kırgındım. Bırakıp gitmesi değil, gitmeden önce bana inanmamasıydı canımı yakan. gözlerimden birkaç yaş aksada umursamadım. kulaklığımı taktım. müziği son ses açtım. gözyaşlarımı silme gereği duymadım. yürüyordum sadece. yolları tanımaya çalışmadan. birden kulaklığım çekildi baktığımda savaştı. gözyaşlarımı görmüştü. yürümeye devam ettim. o da yürüyordu sadece. Annem olabilirdi ama anne diyemezdim. belkide hazır değildim. birden kızlar belirdi. onlarla gelmişlerdi tabi yaa. batı erkekleride. yanlız kalmak istiyordum , konuşmamak. hiçbir şey demeden yürüdüm. denizin oraya gelmişti. deniz kenarına. banka oturup ayaklarımı kendime çektim. ve başımı gömdüm. sadece müzik dinliyordum. gözlerimden birkaç yaş daha aktı. birden ses geldi Serseri kızım diye. tanımıştım. kafamı ağır bir şekilde kaldırdım. karşımdaydı. hepside ona bakıyordu. yaşlı değildi aksine gençti. erken evlenmişti ayaklarımı indirdim. kalkmadım ilk önce. bana kızım deme çünkü değilim dedim. birkaç adım daha attı. Kızımsın ne kadar inkar etsende evet hala inanmıyorum ama bu kızım olduğunu değiştirmez dedi. ayağa kalkıp bak değiştirir sen bir adama güvendiğin kadar bana güvenmedin. biliyomusun gerçekten çok koydu. ama artık gram umrumda değilsin dedim. ve ŞİMDİ GİT diye bağırdım. hep ben acı çekmemeliydim. birazda o çekmeliydi. gitmeyince gerçekten neden geldin birşey mi istiyorsun söyle ve hayatımdan çık. önceden çıktığın gibi arkandan hiçbirşey bırakmadan dedim. bıraktım dedi SEV, GÜLÜMSE ,HAYAL ET dedi. gözlerim zaten doluydu. gerçekten mi diyip bir kahkaha attıö ve sevmek mi gerçekten sevmek senin gibi birilerine göre değil , gülümsemekse insan gülümseyerek yaşamaz , hayal etmekse senin hiçbir isteğini gerçekleştirmez dedim. o da insan gülümseyerek yaşar dedi. bende insan gülümseyerek değil ACILARININ İNTİKAMLARIYLA YAŞAR dedim bu sözüme lafı yoktu. bende o yüzden yaşıyorum intikamımı alacağım teker teker senide atlamayacağım merak etme dedim. o da kardeşin dedi kardeşin napıyor dedi. bence bu seni ilgilendirmez onun karşısına çıkmayacaksın. sen onun için hep ölmüş olacaksın. senden nefret etmektense öldüğünü bilsin diyip bir iki adım attım ona. o da bilicek eninde sonunda karşısına çıkacağım. o beni sevecektir dedi. bende o seni sevmekten vazgeçmedi ama beni dinlediğimde sana karşı gram sevgi bırakmam dedim. o da bunu kardeşime yapma dedi. bende bunu kızına yapma dedim ve haa bu arada sen nasıl bir sürtüksün. ben babamdan değilim gayrimeşru çocuk. orospu çocuğu diye bağırdım. bu canını acıtmıştı. kızlarbunu söylemene şaşırmıştı. Biliyormusun hep başkalarına orospu çocuğu demiştim de benmişim o yaa valla bak dedim gözlerimden yaşlar akmıştı. ama bunun suçu senin. bunu sen yaptın. Annem bir sürtük. bu benden duyduğun son anne dedim. göZlerim den yaşlar akıyordu hala. biliyor musun ven serseriyim evet ama bunu sen söyleme bir sürtük demesin bunu dedim ve arkamı döndüm. yürümeye başladım.ben senin annenim benle böyle konuşma dedi. arkamı dönmeden kafamı çevirip pardon annem mi sürtük demek istedin herhalde diyip yürüdüm. onlarda arkamdan geldi. bunlarla yüzleşmek iyi gelmişti. Orospu çocuğu... kaldırıma oturup başımı ellerimin arasına aldım. başımı ovaladım.kızlarda batı erkekleride yanıma oturdu. gözyaşlarımı sildim. Orospu çocuğu haa dedi arkamdan bir ses. baktığımda berkanttı. ayağa kalkıp sarıldım. evet orospu çocuğu dedim. o da oturdu kaldırıma.geri ellerimi yüzümün arasına aldım. öylece baktım. haklıydım aslında. tamam belki şuan onu suçlamam bir işe yaramayacaktı. kalktımve kulaklıklarımı geri taktım. yürüdüm. yavaş adımlarla düşünceli. araba kornalarını, insanların bağırışlarını duymadan. kızlar çekti bazen arabanın önünden. bazen adam bekledi. anayolda. bunu yapmak delilikti biliyordum. ama benim normal olduğum söylenemezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen kimsin lan?
Teen FictionBu kimdi ya? Sen kimsin? Sana hala gizemli çocuk mu demeliyim ?