Medya; Rojj'un hayatını kurtaran çocuğun rüyadaki hali...
Bir,iki,üç,dört,beş,altı,yedi,sek.....
"Heyyy! Heeeyyy! Uyan lan seni mi bekliyicem ya uyanırsın ya da dayağımı yersin hangisi? Karar senin ama bence ikisinide dene tarafını seç"
Dedi kıkırdıyarak. Ama kimdi. Ahhh! Tabi ya kesin o yoksa bana kim dayak yemeyi teklif edebilir ki ne işi var ya bunun benim hastanemde en iyisi güzel uykumdan uyanıp şuna esaslı bir ders vermek."Ne vaaaaaaaaaarr!" sesim resmen fırtına etkisi yaratmıştı yoksa bir süre iki parmağıyla kulağını tutup ağzını esner gibi açmazdı. Çok mu bağırdım ki ya offf inşallah bu psikopat bana dayak atmaz korkuyom lan. Ağzını germeyi bıraktığında bana doğru yürümeye başladı zaten köpeğin ısırığıyla acıyan elimi o da eliyle sıkarak daha da morarmasına sebep olmuştu. Beni yataktan ayırmaya çalışırmışçasına kolumu çekiştirmeye başladı.
"Kalk hadi gidiyoruz. Köpeğimden özür dileyeceksin yoksa köpeğimi üstüne salarım seçim senin"
Ayyy bir dakika ben buna psikopat mı demiştim bu psikopat değil zır deli çıktı be. Ama çok korkuyorum gözleri kızarmış ve sinirden patlamak üzere cidden.
"Bana bak sen delirmişsin ayrıca köpeğine bişey yapmadım ama emin ol buradan taburcu olduğum an o köpeğe neler yapacağımı tahmin bile edemezsin. Ayyy! Kolum acıyor bıraksana kolumu ya deli,manyak. Bak ne kadar güzel bir diş izi değil mi bunu senin köpeğin yaptı.
BİR DAKİKA! o senin köpeğin miydi? "
Dedim. Birden elimi bırakıp diz çöktü hüngür hüngür ağlamaya başladı. Ne yapıyor bu ! Anlamıyorum önce deli danalar gibi gelip beni parçalayacaktı şimdi de diz çökmüş ağlıyor."Doğru o benim köpeğim. Çok özür dilerim hem de çok" dedi ve sümüğünü temizleyip yüz ifadesini birden değiştirdi. Böyle piç smile yapıp ayağa kalktı.
"Ama biliyor musun yine de onları üstüne salacağım. COCUKLAAARR! Çıkın dışarı sıra sizde. Şov başlıyor prenses" dedi ve kahkahalar eşliğinde yaklaşık beş köpek hastane odamın belli yerlerinden çıkmaya başladı.
Ama bu çok saçma bir tanesi duvarın içinden çıktı. Ve ben sanırım altıma ettim noluyor bee.
***
"Rojj. Rojj. Ya Rojj kalksana kızım hadi lan taburcu oldun kalkta gidelim amma uyudun sende be. Ya kızım kalksana hadi canım kalk."
Gözlerimi açar açmaz Seline saldırdım. Gözlerim yaşla dolmuştu. Seline sıkıca sarıldım nefes bile alamıyordu. Hemen o da bana sarıldı.
"Tamam canım geçti birşey yok bak ben buradayım. Ne oldu yine ne gördün anlat ama sakin ol ve ağlamayı kes yoksa beni de ağlatıcaksın canım benim ne olur ağlama" dedi tedirgin ve bir o kadar üzülmüş titreyen sesiyle.
"Çok korkunçtu, o köpekler çok korkunçtu ve en önemlisi kahkahalar arasından hem ağlayan hem gülen biri vardı. Beni öldürmek istiyordu sanki" tüm kelimelerimi ardı ardına kekeleyerek ve gözyaşı dökerek söyledim ayrıca altımda ıslaktı. Sanırım altıma etmiştim. Ne oluyordu bana neden böyleyim ben niye böyleyim neden sürekli onu görüyorum.
Bir dakika!
Sabah gördüğüm korkunç rüyadaki kişide o muydu? Ama bu imkânsız. Yani nasıl oldu bu beni kurtaran birini nasıl önceden rüyamda gördüm. Ve ben neden sürekli altıma ediyorum. Seline kanlanmış ve bir o kadarda çapaklanmış gözümle acı çektiğimi belirtir bir ifadeyle baktım. O da bana baktı yüzümü eliyle temizleyip
" Bekle burada ben hemen doktoru çağırıp geliyorum tamam mı?" tamam anlamındaki kafa sallama hareketini yaptım.
Uzun düşüncelerle beklerken doktor ve Selin geldi. Doktor uzun yaşlı mavi gözleri olan biriydi ama saykoya benzer bir halide var salak selin sanki hastanede başka doktor kalmadı. Ne ise selinle doktor kapıda bir şeyler konuşuyorlar ama benden gizli gizli yani sanki fısır fısır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ACIMASIZ
ChickLitKARANLIKK!!! Yüzüm acıyor. Sanki biri tokat atıyor. "Heyyy! Heyyy! İyi misin ?" Evet bu bir erkek sesi. Kim ki acaba? En iyisi gözümü açmak. Gözümü yavaşça açtım. Şimdilik bulanık, ama bi şey görüyorum. Bi erkek. Offf her yerim acıyor ayrıca üstümde...