5.Bölüm

61 1 0
                                    


Medya: Rojj'un sevinci

Diğer kız Rojj'u elleriyle destekleyerek arabaya soktu acıdan ve yediğim darbelerden en çokta Rojj'u koruyamadığımdan gözlerimden uzun zaman sonra gözyaşları aktı....

***

Gözümü açtım daha tam ayılamamışken üstüme dökülen bir kova suyla kendime geldim.

Ne olduğunu anlayamadan etrafa göz gezdirdim;

İki tane bodur adam birbirine bakıp gülüyor. Bunlar kim lan?. Sonra paslı bir depo amına koyayım!!!

ROJJ!!!

Rojj ne yapıyor o adamla. Tamam sonunda şoktan çıkmış olması sevindirici ama o adam beni delirtiyor. Sorun şu ki ben burdan nasıl kurtulucam....

***Rojj'un anlatımı***

Az önce bu adam benim hayatımı kurtardı. Yani o Şeva denen pislik beni sürpriz diye köpeklerle dolu bi odaya kilitledi ve o benim hayatımı kurtardı.

" Tarık sana ne kadar teşekkür etsem azdır. Çok sağol. Peki beni nasıl buldun"dedim daha taze olan titrek sesimle.

Tarık önce düşündü sonra

"Seni nasıl bulduuumm? Seni çok güzel buldum Rojj sen çok güzelsin"

Kızaran yanaklarımla omzuna bir tane geçirdim.
"Tamam tamam sakin ol söyliyicem. Sen şoktaydın ve bende seni ayılttım"

"Nasıl?"

"Bak tam da şöyle" Gözlerini kapatıp bana doğru gelmeye başladı. Sanırım beni öpecek. Ne yani beni öperek mi ayıltmış? Tam ben onu beni öpmesin diye itecektim ki kafasına yediği yumrukla bana pek gerek kalmadı. Tarık hafifçe sarsıldı. Kafamı çevirdiğimde Şevayı gördüm. Pislik ya ne işi var bunun burda.

"Hadi gidiyoruz Rojj"
Eliyle kolumu tutup çekiştirmeye başladı.
"Beni orda öylece köpeklerle bıraktın.
Acımasızsın. Ve senle gelmiyicem tamam mı git, defol git hayatımdan"

Kafasını birden bana çevirdi
"Ne köpeği Rojj hatırlasana sen şok---"
Birden Şeva yere kapaklandı.
"Rojj bu şarlatanı dinleme sakın sana hep yalan söyledi"

Bir dakika hep derken...

"Hep? Biz senle daha dün tanıştık farkında mısın? Yoksa sen..."

Şeva ayağa kalkıp bir tane daha geçirdi Tarığın kafasına sonra bir tane daha bir tane daha ohh olsun.
Şeva'nın elini tuttuğum gibi koşmaya başladım Şeva duraksadı bana sert sert baktı.

"Hadi koşsana Şeva" o da koşmaya başladı.

"Ne yapiyosun sen delirdin mi az önce bi ağzıma sıçmadığın kaldı. Şimdi niye böyle oldun haaa niye?"

Arkamızdan Tarık köpeğiyle adamlarının ' yakalayın şunları ' sesleri geliyordu koşabildiğim kadar hızlı koşmaya devam ettim Şevaya açıklama yapıcak kadar zaman yoktu.

"Rojj bak eğer anlatırsan saklanabileceğimiz bir yer biliyorum"
Nefes nefese kalmış ve koşmaktan bezmiş sesimle

ACIMASIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin