4.Bölüm-part 1

86 6 2
                                    

Yagmur1krdg adlı kişiye ithafen
Not:arkadaşlar bu bölümü okurken bvb'nin LOST İT ALL şarkısını dinleyerek okuyun çünkü bölümün ortasında bu şarkı söylenecek. kim? e artık onu da okuyunca anlarsınız. Öptüm iyi okumalar
★★★

Medya;Şeva nın güzel sesi

"Selin bak çok uzattın artık gitsem diyorum hani yani başlasam şu bir türlü gidemediğim üniversiteye ha! Zaten bir haftadır yatıp duruyorum yetmez mi?"

Dedim hâlâ ağrıyan boğazımla. Boğazımda bir el izi var ama sonuçta ölmedim ayrıca adamda deliymiş zaten. Yazık..

"Tamam Rojj. Zaten senin için çok endişeleniyorum bak ama sakın yürüyerek gitme metroya bin git tamam mı?"sonunda biricik ev arkadaşımı ikna edebildiğim için yüzüm güldü.

Aceleyle giydiğim boğazlı badymin üstüne deri ceketimi giydim ve birde cinimi,olmazsa olmazım olan hafif topuklu deri botumuda giydiğimde hazırdım. Selinin hazırladığı abuk subuk kahvaltıdan atıştırıp Selinin yanağına kocaman bir öpücük kondurdum ve artık gidebilirim.

***

"Şey bakar mısınız? Konservatuar bölümü ne tarafta acaba?" meraklı bakışlarla sorduğum soruya yanıt alamadım.

Ne salak insanlar bunlar be. Bilmiyorum desen ölür müsün?

Sinirden kafayı yiyicem en iyisi kendim bulmak. Okulun etrafında içinde bir tur döndüm ama bulamadım.

Off  bir bank buldum ve oturmaya karar verdim ama yanıma doğru gelen meteordan gözümü alabilirsem oturucam. Resmen ağzım açık kaldı. Salak Rojj kapat şu ağzını şimdi salyalar falan akacak ayıptır yani.

"Pardon bakar mısınız?"bu nasıl bir soru be zaten iki saattir ona bakıyorum. Esmer tenli rampa saçlı 1.85 boylarında acayip kaslı bu çocuk yüzlerce kişi arasından soru sormak için beni mi seçmişti yani ama cevap versem iyi olacak

" hıııhıııı...tabi bakarım yani (ahh) buyrun dinliyorum" ağğğ gerizekalı Rojj bi çeneni tutamadın. Lafımı bitirirken yaptığı yarım gülüş ve saçını geriye atışı anlatılacak gibi değildi be.

"Konservatuar bölümünü arıyorum nerde olduğunu biliyor musun?" inanmıyorum yoksa o da mı konservatuar okuyor? Sanırım aşık oldum.

"İnan bana bilseydim ilk ben giderdim" dedim üzgün bakışlarla o da meraklı bakışlarla bana bakıyordu tam gidecekken arkasını dönüp

"Tanışalım mı? Yani hem sende konservatuara gidiyorsun beraber arayalım şu bölümü ha?"

Off bak işte bunu söylemesini bekpemiyordum tabi ki tanışıcam beaa.

"Ben Rojj" dedim gülümseyerek ve elimi uzattım.

"Ben de Tarık tanıştığıma memnun oldum. E şu tanışma faslını geçip bölümü bulmaya çalışsak. Ne dersin"

Ahh. Şimdi düşüp bayılıcam gülüşü, gülümsemesi nasıl anlatılır bilmiyorum ama mükemmel gülüyo ses tonu harika ötesi süper. Sanırım cevap versem iyi olacak.

"Bende memnun oldum. Bence de hadi arayalım bulalım şu bölümü."

Gözleri süper bakıyo. Acaba sesi de gülüşü kadar güzel midir. Derken başladık aramaya.

***

Uzun çabalar neticesinde Tarıkla beraber bulduğumuz canım bölümüme ilk adımımı attım. Tam hocaya 'geç kaldığım için özür dilerim hocam' diyecektim ki duyduğum müthiş sesle nutkum tutuldu.

ACIMASIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin