1. Kapitola

593 35 0
                                    

Už se tady s Lydií půl hodiny dohaduju jestli s ní půjdu na nákupy nebo ne. Já jít nechci a ona jo. Jednou mě z ní vážně klepne.
„Ale notak Lydie, nepůjdu s tebou po už třetí dneska nakupovat!!" zasyčela jsem na ni.
„Ale půjdeš Carr něco ti už tentokrát koupím slibuju, jenom pojď semnou! Dneska už fakt naposledy." řekla a koukala na mě jejíma psíma očima.
"O můj bože no tak fajn!" povolila jsem, protože jsem na ní neměla nervy.

Jsem jen o měsíc mladší než ona a hned si myslí že je starší o pět let. Jsem taky sestra "slavného" kapitána lakrosu Jacksona Whitmora, který je o 4 hodiny starší a taky se chová nadřazeně. No nejen sestra, ale dokonce dvojče!
Jsem ráda že tu mám ještě svoje dva nejlepší kámoše a to jsou Scott a Stiles. Ti v lakrosu moc nevynikají.... No dobře jsou v něm příšerní, ale Scott říkal že tento ročník se dostane do první lajny. No to jsem na něj teda zvědavá.

Z mého přemýšlení mě vytrhla Lydie, která už na mě možná dobrých 7 minut řvala ať už konečně jdu.
„Carrie halooo, probuď se musíme jet!"
„No jo už jdu." řekla jsem otráveně a sešla dolů po schodech ke dveřím.
Nakupování mě moc nebaví, ale když se kamarádíte s Lydií Martinovou tak chodíte nakupovat snad každý den.

Když jsme dorazily do nákupního centra, Lydie (jako obvykle) vyrazila hned k různým šatům, blůzkám a botám s vysokým podpatkem.
Zato já jsem se šla podívat po džínách, tílkách a teniskách.
S Lyd jsme naprosto odlišné, ale proto jsme taky nejlepší kamarádky. Vždyť protiklady se přitahují ne? My jsme k sobě přitahovány jako kamarádky.
Jakmile jsme měly vybráno tak jsme šly zaplatit. Teda ne my, ale Lydie to platila.
Ona si koupila červené šaty, černou blůzku a černé boty na vysokém podpatku.
Já jsem si vzala modré legíny, zelené triko a černé vansky.
Už se těším až mě v tomhle uvidí Stilinski a McCall. Zajímá mě co na to řeknou.

Taaak aoj..! Je tu první díl mého příběhu, který se vám doufám líbil.. :) Pokud ano tak můžete dát vote a pokud ne tak taky můžete dát vote.. :D Ne samozřejmě si dělám srandu.. :D Jak vtipné že..? :'D Jinak moc děkuji za přečtení této kapitoly! No tak to by bylo asi všechno.. :) Užívejte si života a zatím čauko..! ;) :)

Neliis

Whitmore twins [Teen Wolf CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat