5. Kapitola

319 25 0
                                    

Když jsem dorazila domů, čekala jsem na Stilese. Místo toho aby přišel mi poslal SMS- Promiň Car, ale učitel Harrison nás nechal po škole, nemám tušení jak dlouho, ale slibuju že pak přijedu. :)

Odepsala jsem mu- Aha! Lepší výmluvu nemáš? '-,-

Jako to ti mám poslat video nebo co abys mi věřila?

Fajn, fajn promiň. Budu tě čekat. Do sedmi bys tu mohl být ne?

Jo to jo.

Konec chatu. Doufám že se to ještě dneska dozvím, protože jak ho znám, tak si beztak najde další výmluvu proč nedorazit.
No proč ne že? Neříkat pravdu svojí nejlepší kámošce. Fajn až bude taky něco chtít vědět tak ho pošlu do určitého místa.
Už toho mám po krk jak mi nic se Scottem a Jacksonem neříkají. Sakra vždyť Scott a Stiles jsou jako mojí další dva bráchové.

Přemýšlela jsem asi hodně dlouho, protože mi zrovna napsal Stiles SMS- Promiiň možná se chvilku zdržíme. :(

A dost!- Fajn když mi to nechceš říct tak sem ani nechoď! Stilesi, já vám říkám všechno a ty se Scottem mi už nějakou dobu něco tajíte. Ani nevíte jak mě to mrzí. :'(

Hele neboj řeknem ti to. Do půl hodiny jsme u tebe.

Okok..

Fakt že za půl hoďky tady byli.

„No hurá tak jste tady!“ řekla jsem když se ty dvě paka ukázali ve dveřích.
„Jo jsme.“ řekli jednohlasně.
„Noo, tak můžete začít.“ prohlásila jsem vážně.
„Jo dobře. Ehm jak začít. No tak pomoz mi Scotte!“ zakňučel Stiles.
„Fajn, takže Carrie možná že nám to nebudeš věřit a pošleš nás někam, ale je to pravda a neříkali jsme ti to jen proto aby jsme tě chránili.“
„Dobře. Tak mi to můžete říct. Přísahám že to nikomu neřeknu a že vám budu věřit.“
„Dobrá, víš já jsem...“

Aooj! Chvilka napětí..! :D I když všichni moc dobře víme co je Scott zač.. :D Doufám že jste si díl užili a bla bla bla.. :D O víkendu možná vyjde další část, ale nic neslibuju.. ;) No nic tak si užívejte a zatím čaukoo..! ;) :)

Neliis

Whitmore twins [Teen Wolf CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat