K.O.C.O.V.I.N.A
No to nechcete. Ze včerejška si nepamatuju absolutně nic. Asi hodně punče. Ou. Šla jsem si tedy dolů dát paralen a zalezla jsem si zpátky do postele. Pak jsem vstala a šla zaklepat na Jacksona. Nic se neozývalo tak jsem pomalu otevírala dveře a nakoukla jsem dovnitř.
„Jacksone, jsi tuuu?“ houkla jsem, ale nikde nikdo.
Zavřela jsem dveře a zařvala na celý barák: „Jeeee tuuuu někdooooo?“
Žádná odezva. Super mám volnej house. To se musí využít. Paaartyyy?
Ne. Budu mít jen nahlas puštěnou hudbu a u toho tancovat jak se mi zlíbí. Jsem ta "nejlepší" tanečnice v okolí a navíc si oddychnu od všech těch ještěrek, chlupatých lidí atd. Promiň Scotte. Promiň brácho. Haha. Ne.Šla jsem dolů (zase) a pustila jsem si MTVmusic na plné pecky. Půl hodiny jsem tancovala v kuse, pak už jsem nemohla tak jsem si jen sedla a usmívala se jak retard. Hahah. Poníci. Wheee. Jsem retard. Whíííí.
Najednou někdo zazvonil. Cukla jsem sebou, ale potom jsem vstala a šla otevřít. Byl to Jackson. Ale. Byl nějaký divný.
„Proč zvoníš blbečku? Nemáš klíče or wut?“ vyjela jsem po něm.
Nic neodpověděl jen kolem mě prošel a zamířil si to k sobě do pokoje. Tak to bylo dost divný.
Rozhodla jsem se o tom dát vědět Scottovi tak jsem mu psala SMS. Mluvila jsem si sama pro sebe
„Scotteee, Jackson je nějaký divný. Můžeš pros..“ leknutím jsem zprávu odeslala necelou.
„Co to děláš?“ řekl Jackson.
„Jžš málem jsem dostala infarkt. Noo noo jen píšu Scottovi jestli by nechtěl ehm přijít víš.“ dořekla jsem sekavě. Dost jsem se ho bála. Vypadal děsivě.
„Jo vážně? A na co?“
„Jen tak pokecat.“ usmála jsem se vyděšeně.
„A proč tam píšeš že jsem divný?“ oplatil mi úsměv, pak už jsem jen cítila jak mě někdo zezadu praštil do hlavy a já viděla jen tmu.Heeeeey guuys. Jsem tu zas.. :D Tady máte další díl.. :) Doufám že jste si ho užili.. ^^
Neliis
ČTEŠ
Whitmore twins [Teen Wolf CZ]
FanfictionTento příběh se zaměřuje na dvojče Jacksona. Patří samozřejmě do jeho party, kde je ona, Jackson, Lydie a později i Allison, Scott a Stiles. Carrie o ničem nemá potuchy tedy aspoň do osudné noci ve škole. Hodně se také baví i se Scottem a Stilesem i...