Z mého přemýšlení mě vytrhla Lydie, která do mě šťouchla.
”Car, jsi v poho? Už asi 20 minut koukáš před sebe a nic neděláš.“ šeptla tak aby ji učitel neslyšel.
„Jo jsem, promiň jen jsem se zamyslela.“ šeptla jsem nazpátek a usmála se.
Úšměv mi oplatila a pokračovala v testu.Na konci hodiny jsem odevzdala test a vyletěla ze třídy jak torpédo. (pozn. aut.: to mi připomělo spolužáky, kteří mi od nedávna říkají stíhačko:D)
Byla jsem dost vykolejená tím co se za posledních 24 hodin stalo. Ten muž ve snu, Scottovy oči. Prostě všechno je divné a hlavně až doteď nemůžu uvěřit Scottovému zlepšení v lakrosu. Ne že bych mu to nepřála, právě naopak mu to moc přeju, ale je to všechno tak... jiné.
Popravdě i Jackson se poslední dobou chová divně, jednou mu dokonce tekla v hodině krev z nosu. Ale nebyla to ledajaká krev, všimla jsem si (jak letěl ze třídy) že byla černá. Nevím co dělal, asi si narval do nosu inkoust nebo co.
Pak i Erica je jiná, Isaac někam zmizel i s Boydem.
Musím uznat že mi začíná hrabat. Ale ne jen mi. Něco se tady děje a není to dobré.Takhle jsem přemýšlela cestou ke své skříňce a navíc mě vyrušil Stiles.
„Čaau Carrie, jak se vede?“
„Nazdar Stilesi, ale jo žiju. A ty?“
„Jo taky teda až na to že je Scott vl..“ zadrhl se což je znamení že něco tají! Heh no počkej Stilesi, však já to zjistím ty hyperaktviní pako! „..V-vážně super kámoš.“ dořekl to, ale vím že původně chtěl říct něco jiného.
„Stilesi, co jsi chtěl říct předtím než jsi se zadrhl?“ podívala jsem se na něj jedním ze svých vážných pohledů.
„Eej tak já už musím jít, páčko Car!“ chtěl už odejít, ale já ho zastavila.
„Žádné páčko, hezky mi řekni co jsi chtěl říct!“
„Ani ve snu zlato.“ pronesl sakrasticky a chtěl opět odkráčet, ale opět jsem ho zarazila.
„Dneska po škole u mě, budu čekat co z tebe vypadne.“
„Arrgh fajn, ale jestli to někomu to co se dozvíš řekneš přísahám že tě rozseknu vejpůl a nadělám si z tebe špagety.“ řekl a tentokrát jsem ho nechala odejít.No to jsem zvědavá co mi teda řekne když je to tak tajné. Třeba je ninja nebo někde se Scottem, Lydií a Allison skrývají jednorožce nebo dokonce mají s nima obchody s upírama a nadpřirozenýma bytostma..! No uvidíme..
Aooj a je tu nový díl..! Kapánek delší, ale myslím že vám to vůbec nevadí.. :D No tak asi klasika, doufám že se vám to líbilo a bla bla bla.. :D Užívejte si a zatím čauko..! ;) :)
Neliis
ČTEŠ
Whitmore twins [Teen Wolf CZ]
FanfictionTento příběh se zaměřuje na dvojče Jacksona. Patří samozřejmě do jeho party, kde je ona, Jackson, Lydie a později i Allison, Scott a Stiles. Carrie o ničem nemá potuchy tedy aspoň do osudné noci ve škole. Hodně se také baví i se Scottem a Stilesem i...