Hned jak jsem zaparkovala, už vedle mě parkoval i Stiles se Scottem.
„Čau kluci!“ řekla jsem povzbudivě.
„Ahoj.“ řekli jednohlasně.
„Tak co, učili jste se na dnešní test?“ uchechtla jsem se, protože vím že na oba určitě zapomněli. Nebo je to jenom spíš jejich výmluva. Doopravdy se jim totiž na 100% nechtělo.
„Eej sakra, nějak jsem zapomněl.“ poškrábal se Stiles na zátylku.
„Ups, já taky no.“ souhlasil Scott a znechuceně (vůči testu z Chemie) se zašklebil.
„Aach jo, co z vás bude? Prostitutky?“
„Oo ahoj Lydie.“ usmála jsem se na nově příchozí a objala ji.
„Ahoj Carrie.“ objetí mi opětovala.
„Ty jak předpokládám ses učila.“ řekla jsem Lydii.
„Jo, narozdíl od těhle dvou.“ ukázala na Scotta a Stilese.
„Tak jdeme, protože za 10 minut zvoní a vy tu pořád stojíte na parkovišti.“ přišla k nám Allison.Přísahala bych že Scottovi- když viděl Allison- na ani ne vteřinu zezlatěly oči. Víte jak to myslím prostě je měl na chvilinku zlaté. No co tak jsem cvok.
Nejspíš mi už hrabe z toho snu. Ten týpek totiž měl taky takové divné oči. Nic příjemného.
„Heej jdeme?“ zamával mi Stiles před očima.
„Jo jasně, promiň trochu jsem se zamyslela.“ pousmála jsem se na něj a vykročila k hlavním dveřím školy.Začalo zvonit přesně když jsem vešla do třídy chemie.
„Takže tady máte papíry. Máte na test přesně 45 minut, tak můžete začít.“ řekl učitel Harrison a podal nám papíry na nichž je test, ze kterého by každý asi chcípl.Ten muž ve snu mi byl povědomý. Jako kdybych ho znala, ale stejně si nemohla vzpomenout kdo to je. Musím zjistit co to mělo být. Ale nejhorší je že mám pocit, že tohle sen nebyl.
Jeej aoj..! Je tu nový díl po delší době kdy jsem neměla absolutně žádné nápady.. :D Takže se vám omlouvám.. :) No to by bylo vše, užívejte si a zatím čauko..! ;) :)
Neliis
ČTEŠ
Whitmore twins [Teen Wolf CZ]
FanfictionTento příběh se zaměřuje na dvojče Jacksona. Patří samozřejmě do jeho party, kde je ona, Jackson, Lydie a později i Allison, Scott a Stiles. Carrie o ničem nemá potuchy tedy aspoň do osudné noci ve škole. Hodně se také baví i se Scottem a Stilesem i...