7. Kapitola

299 26 0
                                    

Když jsem ráno vstala, uvědomila jsem si že jsem zaspala.
No výborně!!
Radši aby jsem měla nějaké svoje samomluvící kecy jsme rychle vběhla do koupelny, udělala vše potřebné, oblékla se, vzala jsem si peníze a vyjela jsem.

Naštěstí jsem přišla chvilku před tím než vešel trenér do třídy. Máme ho na ekonomii a někdy ho fakt chci něčím přetáhnout přes hlavu.

„Ale, ale, Whitemorová zase pozdě? Ať už se to neopakuje!" zařval.
„Trenére to bylo poprvé co jsem zaspala, jinak chodím včas." řekla jsem klidně a koukala na jeho reakci.
Ten se jen zamračil a řekl ať si sednu.

Po hodině za mnou okamžitě letěli Scott se Stilesem.
„Ahoj Carrie, jaktože jsi zaspala?" zeptal se Stiles
„No víš v noci jsem šla za svým jednorožcem a lítali jsme si nad Beacon Hills a pozorovali vlkodlaky a kanimy. Normální večer víš." pokrčila jsem rameny a sarkasticky se usmála.
Stiles mi to oplatil a pyšně se usmál zase on.
„A co vy dvě paka? Jak se vlastně máte?" ukázala jsem na ně.
„Jo já fajn, až na to že po mě jdou Argenti a teď jsme zjistili že přijel dokonce i Allisonin dědeček a k našemu "překvapení" je taky lovec." koukal do neznáma a mluvil jedno slovo za druhým. Je mi líto že to je takhle.
„Aha. No je mi líto Scotte." smutně jsem se usmála a on mi to oplatil. Jen jsem ho objala a zaměřila se na Stilese.
„A co ty?"
„Já? Já nejsem vlkodlak ani žádné nadpřirozeno, takže jsem překvapivě v pohodě." řekl, ale já moc dobře věděla že v pohodě není.
„Stilesi... Nekecej, poznám to na tobě a i na Scottovi." hodila jsem po obou vážný pohled.
„No jo, jde o Lydii. Derekova smečka si myslí že ona je kanima, ale je jasné že je to Jackson."
„Hej co semnou?" ozve se za náma bratrův hlas.
„Ahoj Jacksone. Díky za to že jsi mě dneska vzbudil." řekla jsem a udělala uražený pohled.
„Ale notak sestřičko, nedělej unáhlený fráze, prostě jsme spěchal no." udělal omluvný výraz.
„No dobře, ale příště mě vzbuď nebudu poslouchat další trenérovy kecy."
„Jaké kecy?" uskočila jsem leknutím když za mnou někdo zařval. Kdo jiný než trenér.
„Vy..." ukázal na nás všechny „... Vy dneska po škole od tří do čtyř."
„Ale trenére nechte po škole jenom mě to já vás urazila!" zastala jsem se ostatních.
„Nezájem, půjdete za panem Harrisem, má taky nějaké žáky po škole."
Jen jsem se plácla do čela a už radši nic neříkala.

Po škole jsme tedy všichni společně šli za učitelem Harrisem.
Překvapivě byli v knihovně Matt, Allison a Erica. Allis mě dost překvapila že tu je.

Po nějaké době co jsme jen tak seděli, učitel vstal ze židl, vzal si věci a chtěl odejít. My jsme samozřejmě chtěli odejít též.
„Eh, ne vy ne..." uchechtl se „..Vy zůstanete tady a uklidíte tyhle knihy do knihoven." jen taj řekl a odešel.

Všichni jsme si povzdechli a začali knihy uklízet.

Najednou jsme slyšeli ránu a pak začaly padat knížky. Něco poskočilo po knihovnách a já si všimla že je to...

„Jacksone!!" zařvala jsem a pak na mě spadla jedna z polic a já upadla do bezvědomí.

-------------------------------------------------------------

Takže, nic moc tady psát nebudu, protože ani nemám co.. :P Akorát doufám že jste si příběh užili.. :)
No tak se mějte a zatím aoj..! :)

Neliis

Whitmore twins [Teen Wolf CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat