Stiles mi pak ještě napsal SMS, že mě v 19:30 vyzvedne. Měla jsem ještě dvě hodiny, tak jsem si šla dát vanu. Ani nevím jak dlouho jsem tam byla, ještě jsem si tedy umyla vlasy a s ručníkem na hlavě a ve spodním prádle jsem vešla do pokoje. Vzala jsem si na sebe (viz. media) a dala si vlasy na volno ať mi uschnou.
Bylo 19:06 tak jsem si do psaníčka (ta mini taštička co si berou holky na plesy, je v médiích :D) mobil, peněženku a klíče. Sešla jsem dolů a dala jsem si jablko.
Když bylo 19:27 už jsem slyšela troubit Stilesův jeep. Vzala jsem lístek co ležel na stole a napsala na něj pro rodiče, že jdu na oslavu kamarádky a nevím kdy se vrátím tak ať se nebojí.
Rychle jsem tedy vyběhla ven a Stiles čekal vedle auta. Jakmile mě viděl spadla mu brada.
„Carrie, vypadáš nádherně!!" řekl mi a usmál se.
„Děkuji, taky ti to sluší." mrkla jsem na něj a taktéž se usmála. Stiles měl sice na sobě obyčejné kalhoty a triko, ale i tak mu to slušelo. Jemu to sluší vždycky. I kdyby měl na sobě potrhané hadry tak by byl zatraceně sexy. Tak jo zase klid Carr.
Nastoupili jsme tedy bez dalších keců do auta a vyjeli jsme.
Zastavili jsme před velkým domem odkud se už ozývala hudba. Vystoupili jsme a Stiles šel pro něco ještě do auta, já už zaklepala a otevřela mi usměvavá Lydie. Pozdravila jsem ji a ona mi hned nabídla punč.
„Děkuju, kdo všechno tady je?" usmála jsem se na ni.
„To já děkuju že jsi tady. Už je tady Scott, Allison a i tvůj bratr. Ostatní mají asi zpoždění." úsměv mi oplatila.Odešla jsem tedy a objevila jsem se u bazénu. Bylo tady všechno nachystané na oslavu, ale zatím ani živáčka. Ani Stilese jsem nenašla.
Začala jsem pochybovat že vůbec někdo přijde. Přece jenom skoro celá škola si myslela že je Lydie šílenec, vzhledem k tomu že asi dva dny lítala nahá po lese.
Nakonec uběhla asi půl hodina a začalo se to tady hezky plnit. Byli tady dokonce chlapi převlečení a namalovaní jako ženy.
Popíjela jsem punč a seděla na křesle u bazénu. Začala se mi dost motat hlava a viděla jsem divné věci. Hlavně jsem viděla opici na jednorožci, ale nějak mi to nepřišlo divné.
Najednou jsem slyšela křik u bazénu. Nějaký kluk křičel že neumí plavat a řval o pomoc. Nebyla jsem schopná něco říct natož vstát a jít mu pomoct tak jsem prostě jen tak seděla a koukala na procházejícího Voldemorta jedoucím na Hermioně.
Začalo to být divné tak jsem položila sklenici s punčem a radši šla domů.
Když jsem došla domů převlékla jsem se do pyžama a usnula.Omlouvám se že dlouho nebyla kapitola, ale znáte to jsou prázdniny a je toho opravdu hodně.. :D No jinak moc děkuju že jsme překonali 800 reads.. :)) Jsem vám velice vděčná..!! :3
Tak si užívejte prázdniny a mějte se.. :3
Neliis
ČTEŠ
Whitmore twins [Teen Wolf CZ]
FanfictionTento příběh se zaměřuje na dvojče Jacksona. Patří samozřejmě do jeho party, kde je ona, Jackson, Lydie a později i Allison, Scott a Stiles. Carrie o ničem nemá potuchy tedy aspoň do osudné noci ve škole. Hodně se také baví i se Scottem a Stilesem i...