12. Kapitola

158 12 0
                                    

Předem se chci omluvit za to že díl nevyšel v tu neděli jak jsem slibovala.. Nějak mi to nevyšlo, takže se vážně moc omlouvám a užijte si tuhle část.. :))
Neliis

Probudila jsem se ve své posteli. Bylo mi hrozně špatně a bolela mě hlava jak nikdy. Posadila jsem se a v tom jsem si všimla, že kdosi sedí na mé posteli. Ten kdosi byl Stiles. Jak jinak.
„Ahoj Car, je ti dobře?“ optal se mě
„Celkem jo, co se stalo? Pamatuji si jak jsem mluvila s Jacksonem a pak už nic.“ zamyslela jsem se co se vlastně stalo. Fakt nevím, snad mi to Stiles objasní.
„To fakt nevíme, když Scottovi přišla tvoje nedopsaná SMS, okamžitě jsme nasedli do auta a jeli k tobě, ale když jsme přijeli slyšeli jsme jak někdo bouchnul zadníma dveřma a tebe jsme viděla ležet na zemi. Předpokládáme že tě Jackson praštil do hlavy, to vysvětluje tu bolest, potom nás slyšel přijet tak prostě zmizel.“ tak mi to moc teda neobjasnil.
„Aha, no dobře, měla bych se teď svého bratra bát?“
„Myslím že zatím ne. Budeme u tebe střídat hlídky, takže budeš zatím v bezpečí.“
„A kdo jako bude hlídat celé město?“
„To jsme ještě nepromysleli.“ zarazil se Stiles.
„Jo, takže já už jsem v pohodě, budeme hlídat město a zároveň sebe navzájem ok?“ navrhla jsem, on se jen usmál a šel na chodbu. Nejspíš zavolat Scottovi.
Z chodby jsem jen slyšela jeho hlas, lehla jsem si a nakonec usnula. Jak kdyby jsem nespala už dost dlouho.

Večer, když jsem se vzbudila, jsem viděla tentokrát stát Scotta u okna.
„No nazdar ospalče, s tvým plánem souhlasím, takže vstaň, obleč se a jedeme na veterinu, budu tě čekat dole v kuchyni.“ zasmál se Scottie a vyšel z pokoje.
Zasekaná jsem vylezla z postele a šla si obléct zateplené leginy, tilko na to svetr a jakmile jsem sešla dolů jsem si nasadila bundu, obula tenisky a vyrazili jsme směr veterinární klinika.

Dorazili jsme a já začala být nervózní. Stilesovo auto už tam stálo, takže tady bude určitě už i Lyd a Allison. Vešli jsme dovnitř zrovna když něco spadlo na zem. To něco byl Stiles a ne že by dopadl na zem, on dopadl na stěnu a pak až na zem. Jackson stál ve dveřích a brzy to vypadalo, že se vrhne na nás, ale Scott zareagoval rychleji a vrhnul se na něj. Uhýbal jeho drápům co mohl, ale ani on se úplně neubránil. Jackson ho sekl do břicha a Scott padl k zemi. Najednou se otočil na mě. Zůstala jsem vyděšená stát na místě a ani jsem nedýchala. Najednou se rozrazily dveře a v nich stál Derek s rudě zářícíma očima. Zařval na Jacksona a ten jen uprchl.

Čekali jsme hodinu než se začnou všichni zase hýbat. Poté jsme začali plánovat co budeme dělat.
„Musíme na něj nastražit past.“ navrhla jsem.
„Jo a jakou? Hodíme tě do klece a budeme čekat než si tam i s jeho pánem přicupitá?“ řekl Stiles ironicky.
„No vlastně jo.“ řekl Derek.
„Cože?! Já nebudu ničí návnada!“ vyjela jsem.
„Car, má pravdu, zamýšlí se nad tím, vždycky jde po tobě, takže tě určitě bude den co den hledat, aby tě zabil. Tak prostě budeš návnada kleci.“ dořekl Scott
„Dobře, zítra to řádně naplánujeme a pozítří uskutečníme.“ rozhodla jsem. Nikdo nic nenamítal, tak jsem prostě odešla domů.

Whitmore twins [Teen Wolf CZ]Kde žijí příběhy. Začni objevovat