Nu puteam să cred. Eram cu el. Li se putea întâmpla multor fane, dar tocmai eu?
Nu știam cum să deschid o conversație cu el. Stăteam acolo pur și simplu, pe o bancă, lângă un mic lac cu rațe. Nu puteam să stau acolo fără să fac nimic.
D: Rațele astea îmi amintesc de Felicia.
A:Cine?-spuse el cu un zâmbet prietenesc-
D: Înainte ca Felix să se nască, mama aștepta o fată. Voia să îi dea numele Felicia, dar , Felix s-a dovedit a fi băiat, deci mama i-a dat masculinul numelui Felicia: Felix. Felicia a devenit porecla sa. Rațele îmi aduc aminte de el pentru că, atunci când eram mică, când mă supăram, el se prefacea că e o rață. Mereu m-am considerat norocoasă că-l am ca și frate.
A:Cu siguranță sunteți o familie super.
D: Uneori e stresant, eu încerc să dorm, iar Felix țipă la calculatorul lui pentru un video, uneori, Edgar, cățelul lui are gaze. Uneori am senzația că amândoi sunt la fel. Marzia și Maya sunt cele mai liniștite din casă. Când mă simt rău, Maya se ghemuieşte lângă mine, ceea ce e foarte super.
A:Deci... cum e școala în Brighton?
D: E super, iubesc engleza și tot ce ține de ea.
* începe să plouă*
A:Woa, n-am văzut norul ăla venind.
D:Ar trebui să merg la mașină...
A: Vin cu tine.
*la mașină*
F: Rövhal!
D:Umm...Felix?
F:Aici sunt!..a...tu erai, ascultă, Diana, ne cazăm la un hotel de prin apropiere. Am încercat să repar mașina, dar NU COOPEREAZĂ!
A: Ai nevoie de ajutor cu bagajele?
D: Neah, mersi.
A: Poate ne vedem mâine, ies cu gașca, vii și tu?
D:Felix, cât o să stea mașina în service?
F: Cel puțin o săptămână.
A: Deci..rămâne stabilit?
D: De ce nu?Heyy :3
Scuze că nu am mai postat!!
De-acum o să am un program stabilit : o dată la două zile, capitolele vor fi cât de lungi posibil.
Mulțumesc mult pentru cei 40 de cititori, puteți oricând să îmi trimiteți un mesaj, voi răspunde la ABSOLUT toate.
Bye!