- Ha már így kettesben maradtunk... Megcsinálhatnánk az első interjút! Mit szólsz? - kérdezte izgatottan Brooklyn.
- Nem.
- Miért?
- Nincs kedvem.
- Mihez?
- Semmihez. Fáradt vagyok, megyek lefeküdni. Ha hazaértek a srácok és még ébren leszel, mondd meg nekik, hogy ha felkeltenek, nekik végük! Oké?
- Oké... Az emberek valahogy sokkal kedvesebbnek és életvidámabbnak mutattak be.
- Figyelj. Nagyon elfáradtam. Majd ezt máskor megbeszéljük. Ha éhes vagy, kaja tuti van a hűtőben, ágyakat találsz, az egyikre lefekszel, oszt alszol. Oké?
- Oké...
Az egyetlen „elkülönített" szobában négy ágy volt. Mindig olyan lakosztályt kapunk, amiben egy szoba és öt férőhely van. A szobában négy ágy, és egy kanapé a főhelyiségben, ahol le lehet feküdni. Bár előtte hat férőhelyeset kaptunk Dia miatt. Lehet, hogy legközelebb Brooklyn miatt kapunk hat ágyas szobát. Őszintén? Nem vágyok rá.
A fiúk éjfélkor értek haza. Brooklyn valószínűleg vette a célzást, és a kanapén aludt, mivel egyszer sem nyitott be a szobába. Csodálkoztam, hogy se Calum, se Luke, se Ashton nem volt részeg. Halkan jöttek be, de én ennek ellenére felültem és felkapcsoltam a kislámpát.
- Felköltöttünk? - kérdezte Calum.
- Nem. Még egy szemhunyást se aludtam.
- Ó.
- Hogy-hogy nem ittátok magatokat a sárgaföldig? - kérdeztem nevetve.
- Beszélgettünk a McDonald's-ban.
- Komolyan?
- Igen.
- Oda mért nem hívtatok?
- Adtunk esélyt megbeszélni a dolgokat.
- Nem fogok vele ilyenről, se semmiről se beszélni!
- Azt akarod, hogy pont otthon higgyék azt, hogy bunkó vagy, csak mert haragszol Brooklyn-ra, olyan miatt, amiről nem is tehet?
- Nem...
- Akkor valamit szólj hozzá időnként. Meg ha interjúvol minket akkor normálisan válaszolj!
- Jól van.
- És ne feledd! Holnap Ellen Show, legyen normális, ne úgy, mint legutóbb!
***
- Üdvözlök mindenkit! Ez itt az Ellen Show! A 5SOS srácok már tűkön ülve várták, hogy visszatérjünk! Sziasztok, srácok!
- Szervusz, Ellen.
- Szia!
- Hello!
- Szia, Ellen!
- Oh, Michael. Mintha kicseréltek volna! Nagyon vidám vagy! Legalábbis ahhoz képest, amilyen voltál, mikor utoljára találkoztunk.
- Tudod, Ellen, akkor még nagyon megviselt voltam, alig bírtam felfogni, hogy mi is történt, sok volt egyszerre. És most szeretnék elnézést kérni, mindazoktól, akiket netán megsértettem, megbántottam, vagy rossz érzést keltettem valakiben.
- Jaj, nagyon édes vagy. De szerintem senkit nem bántottál meg, hiszen ez szinte természetes volt. Ráadásul frissen a temetésről érkeztetek és senki sem volt felhőtlen. És ugye hivatalosan is minden rendben? Csak mert tudod, amint bejelentettek valamit z Ellen Show-ban, attól kezdve hivatalos. - nevetett.
- Persze, minden rendben. - mindenki ezt hiszi, de ezt is kell hinniük.
- Ennek nagyon örülök.
***
Szeretném, ha tényleg minden úgy volna, ahogy az ES-ban megtárgyaltunk. Ashton tényleg boldog volna a barátnőjével, és legalább annyi időt töltene vele, mint én anno Diana-val. Ha Calum és Luke tényleg vadásznának a szerelemre, és már kiszemeltjük is lenne. Ha Brooklyn boldog volna és örülne, hogy velünk lehet, és velem jönne ki a legjobban. És ha velem is minden rendben lenne. A fanok azt hiszik, hogy minden így van, és ennek így kell lennie, még akkor is, ha hazugság...
-------------------------------------------------------------------------------------
Sziasztok! :) Itt is lenne a harmadik rész! :) Remélem tetszett. :) Ha tetszett, akkor vote, komi, minden. :) :D
xx K
YOU ARE READING
Concealed distress (Change 3.) [M. C. HUN; BEF.]
FanfictionChange című blogom harmadik évada! :) #FIGYELEM! A műben trágár szavak/kifejezések szerepelhetnek! A négy fiú létezésén kívűl minden a képzeletem szüleménye! Minden valósággal párhuzamos történés a véletlen műve! BEFEJEZETT! ELSŐ ÉVAD: http://www.wa...