8. rész

107 7 0
                                    


Tudjátok milyen magányosnak lenni a tömegben? Én ez idáig nem tudtam. Mindig mosolyogtam, boldog voltam, és szerettem az emberek jelenlétét. De mostanában nem épp így van. Viszont le fogok szokni erről. Most volt az utolsó alkalom. Diana is azt akarná, hogy minél hamarabb boldog legyek. Érzem. Bár úgy nehéz, hogy közben minden nap látom a tökéletes mását. Utálatos egy érzés. Senkinek sem kívánom.

Mához tíz napra megyünk haza. Legalább addig bírjam ki. De nagyon gyanúsan figyelget Brooklyn, már annyira gyanús, hogy legszívesebben rákérdeznék, hogy mire jött rá, vagy mit akar...

- Mikey! Beszélhetnénk? - lépett mellém Brook.

- Aha.

- Elmondod nekem, hogy mi bajod van velem?

- Semmi.

- Tuti, valami bajod van. Nem hiszek ennek a bizonytalan hangnemnek.

- De mondom, hogy SEMMI.

- Azt én nem hiszem. Naaa?

- Na, jó. Elmondjam?

- Igen.

- Akkor jobb lesz, ha leülsz, mert ez hosszú.

- Rendben. Van időm.

- Tudod, amikor Diana meghalt, nagyon szomorú voltam. Három hónapig ez nagyon meglátszott. De aztán nehezen „kihevertem". Amúgy nem, de mindenki azt hitte. És ez így volt rendjén. Aztán jöttél te, és mindent elrontottál.

- Mi? Én?

- Aha.

- Már miért?

- Mert úgy nézel ki, mint Dia. Egy az egybe. Először azt hittem, hogy beképzeltem magamnak, de Luke szerint is így van, sőt az egész banda szerint.

- Ezért utálsz?

- Nem. Azért, mert...

- Hallgatlak.

- Mert a személyiségetek is megegyezik. A balesetetek dátuma, Diana emlékképei pedig a te fejedben van, és akkora fájdalmat okoz ez az egész, hogy szinte megutáltalak, csak azért, hogy ne kelljen veled beszélni, és ezáltal megszabaduljak attól, hogy megfacsarodjon a szívem. Viszont van egy elméletem, amit nem akartam elmondani, de már nincs mit vesztenem. Szóval. Mi van, ha a kórházban elkavarodtak a papírjaitok és mivel úgy voltak vele, hogy úgy is mindkettő meghal, nincs értelme ezzel foglalkozniuk, ezért lehet, hogy azért nem nyerted vissza az emlékezeted, mert te nem vagy Brooklyn, de ezt a hibát senki nem vette észre, a rengeteg hasonlóságotok miatt? Nem szemrehányásként mondom el ezt. Ne érezd magad emiatt szarul, hisz nem te tehetsz róla. De tessék, ez talán segít, ha nem akkor így jártál, én ennyit tudok tenni.

-----------------------------------------------------------------------

Sziasztok! ☺

Bocsánat, hogy mólt hten nem töltöttem fel a részt, de egy kicsit baszakodott a net (nem engedte a feltöltést, de csak itt...). Remélem nem fejez le az a 2-3 olvasóm. ☺

xxK

Concealed distress (Change 3.) [M. C. HUN; BEF.]Where stories live. Discover now