11. Rész
*Michael szemszöge*
A srácok most tényleg kitettek magukért. Fél órát veszekedtek Mr. Neumann-nal, csak azért, hogy nekik legyen igazuk. De azért örülök, hogy kiálltak mellettem. Majdnem kiléptem a bandából, de ők „megmentettek".
Szeretnék boldog lenni vele. Úgy, ahogy kb. két éve kitaláltuk. De ott a banda. Ők el is engedhettek volna, de nem hagyták, hogy kilépjek, amikor egyszer itt hagytak, nem számítottam arra, hogy vissza is jönnek értem és magukkal cipelnek, ahogy most sem, és nem is vártam el ezt tőlük.
Diana mondta nekem, hogy elképzelhetetlen számára az élet nélkülünk. Annyira fájt, hogy amikor felhívtam helyette a szülőket, nem ölelhettem meg. Azt mondta, nem biztos, hogy még ugyanúgy szeret, mint régen. Én mire ezt kimondtam, beigazolódott, hogy hazudtam. De most az a lényeg, hogy együtt vagyunk, mindnyájan. Ennél jobb nem is lehetne.
Az ünnepeket Sydney-ben töltöttük. Jó volna ha mindig itthon lennénk. Sokkal egyszerűbb volna minden. De ezt szeretem, ehhez értek a legjobban. És Én nagyban megkönnyíti ezt az egészet, hogy ilyen jók hozzám a srácok, és hogy ilyen segítőkészek. Szeretnék minden jót kihozni ebből az életből, de lassan már túl sok lesz nekem.
***
Hamar elszaladtak az ünnepek, és büszkén állíthatom, hogy Diana és én hamarosan összeházasodunk. Amikor kettesben voltunk, akkor kértem meg a kezét. Egy pizzás doboz belsejébe, a pizza alá beleírtam, hogy „hozzám jössz?", és úgy csináltam, hogy a kérdőjel pontja az eljegyzésigyűrű volt. Nagyszerű évnek nézünk elébe.
Calum összejött egy szöszivel. Nem tudom, hogy a csajt, vagy Cal-t sajnáljam jobban. A lány neve Amber Folk. Ashton és Bryana is együtt vannak még, és most az ünnepek közel hozták egymáshoz őket. Luke túl el volt foglalva a Diana-Brooklyn üggyel, nem volt ideje csajozni. Bár küldött egy szelfit, amin jól érezte magát, egy takaróval és egy tucat DVD-vel. Mind elvoltunk két ünnep közt. Diana már minden természetes hajszínen végig ment, így Szilveszterre lila hajszínben pompázott. Már azt megbeszéltük, hogy az esküvőnk kék-fehér lesz, bár ezen sokat gondolkodtunk, először nem tudtunk dönteni, hogy fehér mellé kéket vagy pirosat tegyünk-e, végül a kék mellett döntöttünk. Azt is kitaláltuk, hogy az ő haja kék lesz, az enyém pedig fehér. Az időponttal nincs gond, megmaradt, csak egy évet késtünk. Erre meg azt szokták mondani, hogy jobb később, mint soha.
- Hali. - lépett oda hozzám Dia.
- Szia. Mi újság?
- Hm. Semmi különös. Mond csak, amíg „halott" voltam, veled mi volt? Mit csináltál? Mit éreztél?
- Hát... Az első három hónapban kívül-belül gyászoltam. Megnézheted a neten az interjúkat. Aztán azt mondtam túltettem magam rajtad, és mindenki el is hitte, pedig hazudtam. Azt mondtam, jól vagyok, miközben belül kurvára nem voltam jól. Utána jött Brooklyn a képbe. Először nem érdekelt, hogy Brooklyn úgy néz ki, mint Diana, mert akármelyik lányra ránéztem, ugyanazt láttam. Ha Luke nem mondja, hogy szerinte is nagyon hasonló, sőt szinte azonos a... Mindenetek, akkor elélek melletted, anélkül, hogy a kórház bambasága eszembe jutna... Eltitkoltam minden érzésemet a világ elől.
- És mindezt azért, mert hiányoztam neked?
- Igen. Hiszen rettenetesen szeretlek.
- Én is téged.
Magamhoz szorítottam, csaknem megfulladt. Életem értelme újra velem van, és ennél nincs fontosabb.
---------------------------------------------------------------
Sziasztok!
BOLDOG, SIKEREKBEN GAZDAG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDEN KEDVES OLVASÓMNAK! Ha kijózanodtatok (már ha ittatok, mert én nem ittam ), egy komi is elfér a vote mellett.
Legyetek jók 2016-ban is. ☺
xxK
ESTÁS LEYENDO
Concealed distress (Change 3.) [M. C. HUN; BEF.]
FanficChange című blogom harmadik évada! :) #FIGYELEM! A műben trágár szavak/kifejezések szerepelhetnek! A négy fiú létezésén kívűl minden a képzeletem szüleménye! Minden valósággal párhuzamos történés a véletlen műve! BEFEJEZETT! ELSŐ ÉVAD: http://www.wa...