3.Miss Peregrine - vol 1

2.1K 54 6
                                    

    Miss Peregrine - Ransom Riggs

   Autorul Ransom Riggs povestește despre un băiat pe nume Jacob care are un bunic evreu luat de lângă părinții săi cand naziștii ajunseră în Polonia, el reușind să se ascundă de "monștri" în căminul pentru copii speciali al doamnei Peregrine. În copilăria sa, Jacob a auzit tot felul de povești despre copiii din cămin care aveau puteri impresionante. Cu timpul, Jacob începe să nu mai creadă poveștile spuse de bunicul său, iar pozele pe care i le arăta începuse să creadă ca erau trucate. Asta crede până când Abe, bunicul său este omorât, Jacob fiind trimis la un psihiatru de părinți deoarece considera că a văzut un monstru la scena morții lui Abe. Înainte să moară, Abe îi spune lui Jacob să se ascundă de creaturile ce-l omorâseră, în căminul doamnei Peregrine. Băiatul merge pe insulă și descoperind conacul vechi, trebuie să aleagă între viața lui obișnuită și o viață nouă alături de cei ca el. 

   Citate: " Tot ce vreau e ca ei să fie fericiți. Dar simt că ar fi mai fericiți ca mine"

    Am ajuns la miss peregrine. Această carte e de nota 10. Nu pot să descriu cât de mult mi-a plăcut, este minunată, absolut superba și chiar merită să o citiți.
Ce m-a atras cel mai mult la carte a fost coperta (pe care o aveți mai sus) așa că am hotărât să o citesc și nu am regretat absolut deloc.

Top 50 carti de cititUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum