7.Mincinoșii

1.4K 42 10
                                    

    Mincinoșii - E. Lockhart

"O familie frumoasă și distinsă.
O insulă privată.
O fată vulnerabilă și îndrăgostită.
Un băiat curajos, plin de pasiune.
Un grup de patru prieteni, mincinoșii, a căror prietenie se dovedește a fi distructivă.
O revoltă. Un accident. Un secret.
Minciună după minciună.
Dragoste adevărată.
Adevărul.
Citește mincinoșii și dacă te întreabă cineva cum se sfârșește, minte, pur și simplu"

   Mincinoșii prezintă povestea familiei Sinclair, una foarte emoționanta, dar totodată șocantă și tulburătoare. O poveste în care părintele manipulator își atrage propriile fiice într-o capcană în care, fără a dori, copiii lor sunt prinsi la mijloc. Sinceritatea, afecțiunea, loialitatea îi leagă pe cei patru copii, care parcă tânjesc după libertatea de care nu au avut parte.
Mincinoșii este un volum foarte emoționant, pe care l-am citit cu sufletul la gură, așteptând nerăbdătoare finalul care m-a făcut să vărs multe lacrimi.
Finalul este unul cutremurător, o lecție de viață, care ne arată ca o singură faptă făcută din nesăbuință ne poate distruge viitorul.

   Citate: "Și aveam chestii scrise pe mâini. Un citat care îmi plăcuse. Pe stânga: trăiește. Pe dreapta: în prezent."
"Universul acum pare foarte nemărginit. Am nevoie să mă agăț de ceva"

Top 50 carti de cititUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum