22. Fulgi de iubire

1.5K 24 2
                                    

Let it snow - John Green; Maureen Johnson; Lauren Myracle

Ce au in comun o furtuna de zapada iscata in Ajunul Craciunului, 14 majorete vesele, un restaurant Waffle House si un tip invelit in folie de aluminiu? Raspuns: aceste 3 povesti romantice de Craciun.

O furtuna puternica de zapada aduce dragostea in vietile a trei adolescenti: o fata al carei tren s-a inzapezit, un baiat ce infrunta viscolul pentru a se intalni cu prietenii sai, o alta fata cu inima franta ce-si vopseste parul in roz si viseaza sa fie ingerul cuiva.

Trei dintre cei mai cunoscuti autori americani de literatura pentru adolescenti - John Green, Maureen Johnson si Lauren Myracle - si-au unit fortele pentru a scrie povesti pline de aventura, umor, romantism si duiosie, ale caror fire se impletesc inteligent la final, intr-o carte numai buna de citit la gura sobei.

Am citit cateva dintre lucrarile semnate de John Green care chiar mi-au placut, stilul sau de a scrie fiind de-a dreptul impresionant. Iar aceasta carte, in colaborare cu alte 2 autoare foarte talentate este una reusita, din punctul meu de vedere. Personal, mi-a placut felul in care cele 3 povesti s-au impletit, iesind ceva frumos din acest lucru.

Citate: "-Eu.. eu vreau doar ca tu sa ma urmezi intr-un avion si sa-mi canti o serenada in cabina de la clasa intai, asa cum Robbie a facut-o pentru Julie in Nunta cu cantec, am spus eu. Vreau sa-mi construiesti o casa, asa cum Noah a facut pentru Allie in Jurnalul. Vreau sa tranversam impreuna oceanul la prora unui vas de croaziera! Ca tipul din Titanic, iti amintesti?
- Tipul care s-a inecat?
- Pai, evident ca nu vreau sa te ineci. Nu e vorba de inec. E faptul ca ma iubesti suficient incat sa fii dispus sa te ineci in cazul in care ar trebui s-o faci, am spus eu, fiind pe punctul de a izbucni in plans. Vreau...vreau gestul eroic."

Top 50 carti de cititUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum