19. Still Alice

855 16 0
                                    


Alftel si totuși Alice - Lisa Geneva

Alice Howland se mândrește cu viața pe care a muncit din greu să și-o construiască.
La cincizeci de ani, tine prelegeri de psihologie cognitiva la Harvard, fiind recunoscută international pentru teoriile sale inovatoare din domeniul psiholingvistica. Are un soț cu o carieră strălucită si trei copii adulți.
Când începe să devină tot mai dezorientată si sa uite lucruri, un diagnostic cumplit ii schimba viața - si relația cu propria familie si cu lumea- pentru totdeauna.

Citate: "Alice stătea pe podea, în fața oglinzii mari din dormitor, si isi studia imaginea. Fata din oglinda avea cearcăne adânci și negre. Pielea i se lasase, era pătată peste tot si ridata la colțurile ochilor si pe frunte. Sprâncenele groase si asimetrice aveau nevoie de un pensat. Parul ei cârlionțat era in cea mai mare parte negru, dar firele cărunte se vedeau bine. Fata din oglinda arata urata si bătrână. Și-a trecut degetele peste obraji si frunte, simtindu-si fata pe degete si degetele pe față. Asta nu pot fi eu. Ce e in neregula cu mine? I se făcea rău din cauza fetei din oglinda."

Heiiiii. Am revenit cu un nou capitol si voiam să vă anunț că m-am hotărât în sfârșit să îmi fac un program de postat *îmi pare rău că nu am reușit să o fac până acum*, așa că începând de acum voi posta in fiecare vineri câte un capitol nou. Sper ca si cel de azi v-a plăcut,pe mine personal m-a impresionat aceasta carte intr-un mod plăcut, m-am bucurat extrem de mult când am primit-o si țin să-i multumesc lui Iustin, mersi mult pentru cadou😇. Okay, eu vă las acum și ne revedem vineri cu un nou capitol. xoxo

Top 50 carti de cititUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum