12.Zi dupa zi

1.2K 39 12
                                    


    Zi după zi- David Levithan

"Zi dupa zi un alt trup.

Zi dupa zi o alta viata.

Zi dupa zi indragostit de aceeasi fata."

         Un adolescent care-si spune simplu, A, se trezeste in fiecare dimineata intr-un alt trup, traind o alta viata. Niciodata nu e prevenit in legatura cu locul unde se va afla sau persoana in trupul careia va fi. A s-a impacat cu situatia lui si chiar si-a stabilit niste reguli "de supravietuire": Niciodata sa nu se ataseze prea tare. Sa evite sa fie remarcat. Sa nu se implice. Totul pana intr-o zi cand se trezeste in corpul lui Justin si o cunoaste pe iubita acestuia, Rhiannon. Regulile sale stricte nu se mai aplica pentru ca, in sfarsit, a gasit pe cineva alaturi de care vrea sa ramana pentru totdeauna, zi dupa zi.

         O poveste fascinanta ce lanseaza o provocare: putem iubi cu adevarat pe cineva menit sa ia alta infatisare in fiecare zi?

Citate: "Ma trezesc. Imediat trebuie sa-mi dau seama cine sunt. Nu e vorba doar de corp-de a deschide ochii si a descoperi daca pielea de pe brat este oachesa sau deschisa la culoare, daca parul meu e lung sau scurt, daca sunt gras sau slab, baiat sau fata, daca am cicatrici sau nu. Corpul este cel mai usor lucru cu care te adaptezi, daca esti obisnuit sa te trezesti in fiecare dimineata in unul nou. Ceea ce poate fi greu de inteles este viata, contextul in care se afla corpul."

               "Tristetea frumoasa e un mit. Tristetea ne face trasaturile de lut, nu de portelan. E deprimata."

               " Am vrut ca iubirea sa invinga tot. Dar iubirea nu poate sa invinga nimic. Ea nu poate sa faca nimic de una singura. Se bazeaza pe noi. Sa invingem in numele ei."

           

Top 50 carti de cititUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum