6.Jumătatea Rea

1.5K 40 4
                                    

    Jumătatea rea - Sally Green

   Jumătatea rea este primul volum dintr-o triologie absolut uimitoare. În carte este vorba de Nathan, un băiat căruia nu i s-a oferit nicio șansă vreodată, genul de care toată lumea se ferește. În lumea în care el trăiește există două tipuri de vrăjitori: vrăjitorii albi, niște oameni blanzi, cu niște suflete minunate și vrăjitorii negri, oamenii răi de care toți se feresc. Nathan, în vârstă de 16 ani este un baiat foarte special: e pe jumătate vrăjitor alb, iar pe jumătate vrajitor negru, însă cei din jurul lui îl consideră periculos, având în vedere ca tatăl sau este cel mai de temut vrăjitor negru. Fiind captiv într-o cușcă, Nathan este nevoit să scape înainte de a împlini 17 ani pentru a primi Cele 3 Daruri de la tatăl sau. În încercarea de a-și găsi tatăl, acesta întâmpină multe obstacole pe care le veți descoperi pe parcursul cărții.
   Jumătatea rea este o carte care mi-a atras atenția de prima dată când am vazut-o. Este un volum excepțional, foarte emoționant, care m-a făcut să înțeleg ca în viață o luptă trebuie dusă la bun sfârșit indiferent cât de grea sau imposibilă pare. Trebuie să avem încredere în propria persoană deoarece asta este tot ceea ce are nevoie un om pentru a ajunge cât mai departe indiferent de soarta crudă sau nemiloasă care i se așterne în față.

   Citate: "cea mai bună metodă de a afla dacă un om e de încredere, e să-i acorzi toată încrederea ta" "fiecare respirație trebuie să fie prețuită, trebuie să merite, e un lucru de seamă"

Top 50 carti de cititUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum