24. Toate acele locuri minunate

1K 20 2
                                    

  All the bright places - Jennifer Niven

      O emoționantă poveste de dragoste despre o fata care învață să traiasca de la un băiat care vrea să moară.
      Theodore Finch este fascinat de moarte si se gândește neîncetat la tot felul de modalități în care și-ar putea pune capăt zilelor.
      Violet Mark trăiește pentru viitor numărând zilele rămase până la absolvire.
      Finch ar putea evada atât din micul ei oraș din Indiana, cat si din suferința coplesitoare provocată de recenta moarte a surorii sale.
     Când Finch si Violet se întâlnesc pe marginea clopotniței de la școală, nu e foarte limpede cine pe cine salvează. Iar când devin parteneri intr-un proiect de descoperire a "minunilor naturale" din statul lor, amândoi fac descoperiri mult mai importante: Finch poate fi el însuși numai alături de Violet. Iar Violet numai alături de Finch poate uita de numărătoarea zilelor si poate începe să trăiască.
     Însă, în timp ce lumea lui Violet creste, a lui Finch începe să scadă...

     Am auzit de această carte dintr-un video pe youtube (un review la mai multe cărți) si mi-a plăcut foarte mult. Încă nu am citit-o pentru a-mi da si eu cu părerea în ceea ce privește cuprinsul ei, însă m-a fascinat din prima si abia aștept să o am în biblioteca personala.💕

Citate: "Lucrul de care mi-am dat seama este ca nu contează ce iei, ci ce lași."
             "Clipa aia a fost ultimul moment bun inainte ca totul să se inrautateasca si sa se schimbe pentru totdeauna."

Top 50 carti de cititUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum