Bölüm 2 °•○MEZUNİYET°•○

3.2K 210 12
                                    

BİSMİLLAHİRRAHMANİRAHİM

Gözlerimi araladığımda sabah namazının eşsiz huzurlu sesi kulaklarıma dolmuştu. Allah'ım sana şükürler olsun bir güne daha sağlıklı uyandım diye geçirdim içimden. Hemen toparlanarak abdest almak için banyoya gittim.

Abdest aldıktan sonra eteğimi giyip yazmamı başıma bağladım. Kendi dünyam buydu hüzünlerin yok olduğu sadece Allah'a yakın olduğum yer namazdı. Zaten güvenecek dayanacak sadece Allah'ım vardı. Birde canımın yarısı olan kardeşim.

Duamıda edip namazlığı katlayıp çekmeceye koydum. Başımı açıp pijamalarımı yeniden giydim. Uzun saçlarımı toparlayıp dağınık bir topuz yaptım. Yatağımı toplayıp Ayşılın odasına girdim. Üstünü açmıştı. Yanına uzanıp iyice üzerini örttüm. Sımsıkı sarılıp aslında huyum olmayan namazdan sonra uyumayı gerçekleştirdim. Bedenim yorgundu ruhum yorgundu..

-Ablaaaa.

-Ablacım hadi ama çok geç oldu.

-Bak sana çikolata aldım en sevdiğin reçelide aldım. Ablaaa.

-Hııı. Diyerek gözlerimi araladım.

-Saat 2,30 ve sen hala uyuyorsun üstelik mezun olduğun günde. Dedi Ayşıl ciddi bir sesle.

-Ne abartma ben o kadar uyumam. Dedim aynı ciddiyetle.

Kafamı kaldırıp duvardaki saate baktığımda saat iki buçuktu. Allahım öğle vakti diyerek yerimden sıçradım.

-Hadi önce namazını kıl sonra mutfağa gel ablama muzuniyet kahvaltısı hazırlayacağım.

Kafamı yarım yamalak olumlu anlamda sallayıp alel acele banyoya koştum. Abdest alıp namazımı kıldıktan sonra rahatlamıştım. Aynı miskin halime dönerek pijamalarımla elimde telefonla mutfağa indim. Allah'ım bu şahane koku diyerek masaya baktım. Çok güzel bir masa kuran canım kardeşime bakarak

-Allah olmayanlarada versin bu ne kadarda güzel bir masa dedim. Gülerek.

-Amin. Tabi ablacım senin şahane kız kardeşin hazırladı dedi.

Aslında kendini beğenmiş laflar kurmazdı ama bana takıldığını biliyordum o yüzden masaya oturup telefonumda olan aramalara mesajlara baktım. Okuldan arkadaşlarım sözleşmiş gibi aynı şeyleri yazmıştı birlikte kuaföre mi gidelim gibi bissürü şey.

Kuaförlük bişiyim yoktu benim. Makyaj yapacaksamda hiç belli olmayan bi şekilde yapardım. Ama severdim makyaj malzemelerini. Nefsim diyerek kahvaltıya başlamıştık. 4e kadar oyalanıp en sonunda hazırlanmak için odama geçtim. Telefonumun sesi odayı doldururken göz ucuyla baktım kim diye ama yabancı numaraydı.

-Alo.

-Alo. Ben Acerin abisiyim. Bugün sizin mezuniyetiniz varmış sanırım. Dedi tanıdık gelen bir ses.

-Evet var. Dedim ciddiyetimi bozmadan.

-Acerde gelmek istiyorda sorun olur mu diye sormak için aramıştım.

-Hayır yok tabi ben çok severim Aceri Ayşıl gibidir benim için hiç sormasına bile gerek yoktu.

Anlamamıştım neden abisine aratıyordu ki. Numaram vardı onda.

-Teşekkür ederiz. Çıkış saatinde bu numarayı ararsanız onu gelip alırım dedi.

-Tabi ki. Allaha emabet olun.

Cevap beklemeden kapatmıştım. Daha fazla düşünmeyerek hazırlamaya başladım. 2 saatin sonunda anca hazırlanabilmiştim çünkü şalım bir türlü istediğim gibi olmamıştı.

☆HELAL SEVDA'M☆ (İSLAMİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin