BÖLÜM 7 °•○NİŞAN°•○

1.2K 82 21
                                    

Arkadaşlar öncelikle hepinizden özür dilerim. Sürekli verdiğim zamanların dışına çıkıyorum elimde olmayan sebeplerden ötürü. Ygs öğrencisi olarak boş vaktim olmadığından bakamıyorum. Benimle olan tüm arkadaşlardan özür diliyorum.  Kusura bakmayın tekrardan umarım beğenirsiniz.

Bismillahirrahmanirahim

Gözlerimi araladığımda saat 9 olmuştu. Misafirlerle ilgilenmem gerekiyordu. Telefonumun mesaj sesiyle önce telefonumu alıp mesajı okudum.

  " Selamünaleyküm bugün arefe telaştan unuttuk. İstanbula dönsek ve bayramı orda ailelerimizle geçirsek. Annem ve babamda orda. Yani mezarları.. İstiyorsan nişanıda orda yapalım. Aile büyüklerinin de olması en iyisi. "
                                         Gönderen: Boran

Cevapla kısmından hemen cevap yazmaya koyuldum.

"Aleykümselam çok iyi düşünmüşsün bencede en iyisi bu o zaman Hazal teyzelerle birlikte yola çıkalım olur mu?"

"Bende öyle düşünmüştüm. O zaman 2 saate hazır olun."

"Pekâlâ.."

Hemen burda toparlanması gereken eşyalarımı toparlayıp Ayşılı uyandırmaya gittim. Kızlarıda uyandırdıktan sonra aşağı indiğimde hazal teyzenin kuran okuduğunu gördüm.

Sesi çok güzeldi hatta muhteşemdi. Rahatsız etmemeye çalışarak yanına gidip oturdum ellerini dizime koyan hazal teyzenin sesi içimi huzurla doldurmuştu. Sadakallahulazim diyen sesle aslında hiç bitmesin istediğim kuran tilaveti sona ermişti.

"Selamünaleyküm kızım nasılsın ?"

"Aleykümselam hazal teyzem sen nasılsın?"

"Ben çok iyiyim hamd olsun. Haberin vardır 2 saate yola çıkacağız sana herşey için teşekkür ederiz."

"Ne demek ne yaptık ki keşke daha uzun kalabilseydik. Bizde sizinle birlikte yola çıkalım biliyorsunuz bayram telaşı nişan hazırlıkları"

"Bilirim bilirim boran evladım haber verdi bizede."

Gülümseyerek birbirimize yardımcı olarak evden çıkmış eşyaları hazırlamıştık. Bütün uğraşlarıma rağmen hazal teyzeyi bizim arabayla gelmesi için ikna edememiştim. Bayanlar bizim arabada toplanırdık iyi olurdu. Vedalaştıktan sonra arabaya bindiğimizde mesaj sesiyle gülümsememe engel olamadım.

"Çok dikkatli olun. Allaha emanet sağ salim. :) "

"Sizde Allaha emanet. :) "

Gülümseyerek yola çıkmıştım çok geçmeden uyuya kalan Ayşıla Gülümseyerek baktım. Güzel bir ilahi açıp yolun sonu kadar 2 defa mola vermiştik namazlarımız için.  Akşam ezanına çok az kalmışken eve varabilmiştim. Hemenpratik birşeyler hazırladım. Son iftardı bugün. Üstümü değiştirdikten sonra sofrayı hazırlayıp ezanı beklemiştik. Çok geçmeden okunan ezan sonrası yemeğimizi yiyip ortalığı toparlamıştık. Markete gitmemiz gerekiyordu bayram için bir şeyler alınması gerekti.

Market alışverişinde gerekli olan malzemeleri alıp eve döndükten sonra sarma yapmaya koyuldum. Ayşılda evi temizleyecekti. Annem her zaman bayramda bir gece öncesinden yemeğini baklavasını hazır ederdi. Gözlerimin dolmasına engel olamamamıştım.

  Sarmalar bittikten sonra bir tepsi baklava yapmıştım. Gecenin ikisine doğru geliyordu. Ve artık yorgunluktan gözlerimi açamıyordum. Telefonumu bulduktan sonra gelen mesaja bakıp cevapladım.

Uykunun kollarına kendimi bıraktığımda o kadar huzurlu bir uykuya dalmıştım ki. Sabah yataktan kalkmak zor olasada annem ve babam için hemen hazırlanmalıydım. Telefonumun mesaj bölümünde yeni mesaj olduğunu fark ettiğimde hemen baktım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 30, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

☆HELAL SEVDA'M☆ (İSLAMİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin