BİSMİLLAHİRRAHMANİRAHİM.
ALYADUA.
Bal rengi gözlere sahip uzun boylu zayıf güzelliğiyle dudak ısırtan bir genç kız. 23 yaşında. İlahiyat-Edebiyat mezunu öğretmen adayı. Annesiyle babasını 2 sene önce bir trafik kazasında kaybetmiş yaralı bir yüreği olan,kız kardeşiyle avunan bir yürek. Babasının şirketinin başında da durmaya çalışan hayırlı bir evlat.ASİL BORAN.
Yeşil gözlü uzun boylu yakışıklı bir delikanlı. 2 sene önce annesiyle babasını bir kazada kaybetmiş, zamanla kalbinin üstü buzlaşan yaralı bir aslan. Kız kardeşi onun herşeyi ailesinden emanet kalan en değerli, canı pahasına koruduğu kıymetlisi. Halası var birde canı çok sevdiği. Ailesinin şirketinin başında olan hukuk mezunu. 27 yaşında.
AYŞIL.
İsminin anlamı: Ay gibi ışıl ışıl.
20 yaşında. Ailesini kaybetmiş ürkek bir kız. En az ablası kadar güzel. Mimarlık 2. Sınıfta. Baba şirketine yararlı olabilmek için baba mesleğini tercih eden umudunu asla yitirmeyen genç kız.
NAZLI
37 yaşında abisinin acısını her daim yüreğinde taşıyan bir hala. 1 oğlu var 17 yaşında. Aile şirketiyle meşgul olan ama herşeyden önce yeğenlerinin ve kendi oğlunun annesi.
ACER.
İsminin anlamı: Hz. İsmailin annesinin adı.
20 yaşında. Yeşil gözlü güzel bir kız. Annesi ve babasını kaybetmenin acısını sessizce ama yüreğinde furtınalarla yaşayan bir genç kız. Mimarlık 2. Sınıfta. Abisi ve halası onun herşeyi hayatta olan tek ailesi.
MUHAMMED SEMİH.
Asil ve Acerin kuzeni. Annesinin bir evladı ama annesinin 2 tane daha çocuğu var. Hala olarak hiç bir zaman yalnız bırakmamıştı annesi. Hep birlikte yaşadıkları dinine bağlı olan bir delikanlı imam hatip 3. Sınıf öğrencisi.
**************
Selamünaleyküm arkadaşlar bu yeni hikayem öncekini yayından kaldırdım sebepler vardı. Bu hikayemin kurgusu çok farklı çok heyecanlıyım. Umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
☆HELAL SEVDA'M☆ (İSLAMİ)
ChickLitBir tarafta Bal rengi gözleriyle baktığı yeri yangın yerine çeviren bir genç kız. Ahlakıyla ve içindeki tertemiz kalbiyle, islamı en güzel şekilde yaşadığı sakin bir yaşam. Öteki tarafta Yakışıklılığıyla her genç kızı kendine aşık edebilen fakat a...