BÖLÜM 6 °•○MEFTUN •○●

1.5K 91 16
                                    


Arkadaşlar telefonum bozuk olduğu için bölüm gecikti inşallah 10 günde bir bölümleri artık yayınlayacağım hepinizden sizi beklettiğim için çok özür diliyorum. Hakkınızı helal edin. Hatalarım affola. İnşallah beğenirsiniz..

Bismillahirrahmanirahim.

ASİL BORAN
Saat dokuza gelirken halamın sesiyle gözlerimi açtım.

-Asil.

-Efendim hala.

-İstanbula gidilecekti hani kalksan seni bekliyorum be oğlum.

-Tamam hala kalkıyorum.

Halamın odadan çıkışını izledikten sonra kalkıp kısa bir duş aldım. Altıma açık renk bir kot pantolon giyip üstüme buz mavisi bir tshırt geçirmiştim ihtiyacım olabileceğini düşündüğüm eşyalarımı küçük çantama doldurup şarj aletimide içine attıktan sonra aşağı indim.

Kardeşimin Mutfakta kendi kendine söylediği ilahiyi duyunca küçük çaplı bir şok yaşasamda çok aldırış etmemeye çalıştım. Nedeni belliydi kardeşim çok mutluydu.

-Acer

-Efendim abi

-Ben halamla istanbula gidiyorum. Sen biz dönene kadar istersen ayşılın yanında kalabilirsin.

-Olur abi sağol.

Fazla ciddi olduğumu düşündüğüm an gidip kardeşimi sıkı sıkı sarıldım ve ona çok mutlu olmasını söyledim. sonra evden çıktım kapının önünde biraz beklesem de halam sonunda çıkabilmişti.

Sorunsuz geçirdiğimiz yolculuğun sonunda akşam üstü olsada Yusufu arayıp buluşmak için bir yer ayarladım. Sanırım kardeşime en iyi bakabilecek onu koruyabilecek yine yusuftu. Kendi içimde verdiğim savaşa bir dur deyip kendimi buluşma yerine attım.

-Asil

-Yusuf

-Nasılsın

-Hamd olsun sen

-Şükür çok iyiyim.

Ne diyeceğimi bilemiyordum lafları kafamda ölçüp tartmaya çalışıyordum.

-Asil bak sen beni tanırsın kaç yıllık dostunum. Gönlüme söz geçiremedim suç değil günah değil ayıp değil. Bir kez olsun bile yanlış yapmadım. Niyetim belli izniniz olursa 2 gün sonra gelelim.

-Pekâlâ. Hayırlısı olsun O hâlde.

-Amin deyip bana sarılan bu çocuğa baktım özlemiştim. Güven dolu sarılışına karşılık verdim.

Biraz daha oturup sohbet ettikten sonra birlikte iftar yapmıştık.

Gece yola çıkacaktım çünkü kendi tarafımdan da halledilmesi gereken bir sevda vardı. Kavuşmalıydım.

☆HELAL SEVDA'M☆ (İSLAMİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin