Jeg gik ud til disken, hvor Collin var i fuld gang med at rense kaffe maskinen.
Der var en halv time til at Starbucks åbnede sine døre.
"Har du tid et kort øjeblik?" Spurgte jeg Collin i smilede hemmelighedsfuldt.
Han så meget stresset ud og kunne sikkert ikke overskue, at tage en pause.
"Eh, Miriam. Er det vigtigt? For der skal nås rigtig meget." Sagde han og stablede nogle væltede kaffekrus.
"Slap nu lige lidt af, vi skal nok nå det hele" sagde jeg roligt og lagde en hånd på hans skulder.
Endelig stod han stille for en gangs skyld.
"Okay." Sagde han så og smilede kort.
"Jeg ved godt det er juleaften i aften, men jeg tænkte at du måske ville have din gave nu?" Spurgte jeg mens jeg så ned på min gave.
Collin smilede. "Selvfølgelig, jeg har også noget til dig. Vent her."
Jeg smilede, mens han løb ud i garderoben.
Han kom kort tid efter ud igen.
"Så" sagde han og smilede.
Jeg rakte ham min gave først.
Gaven havde den der man-skulle-tro-at-det-var-et-grimt-tørklæde størrelse, så jeg håbede ikke han tænkte det.
Collin tog imod den og trak båndet til side.
Han foldede tap'en op og trak en lille kasse ud. Han åbnede siderne og trak et stykke papir ud.
Det var 2 billetter, til en valgfri koncert.
"Jeg håber du vil tage mig med." Sagde jeg og smilede.
"Det kan du tro. Mange tak" sagde han og rakte mig hans gave.
Jeg trak papiret af og stod med en sort æske. Jeg åbnede den og en halskæde tittede frem.
Den havde et vedhæng af en lille fugl.
"Nøj, hvor er den smuk!" Jeg gispede.
Collin smilede, "skal jeg ikke give dig den på?" Spurgte han og trak kæden op af æsken.
Jeg skubbede mit hår ud til siden og lænede mig frem.
Han lagde den om min hals og satte den sammen bagved.
Jeg kiggede ned på vedhænget og foldede min hånd om den.
Collin satte en finger under min hage. Han vippede mit hovede opad og kyssede mig.
Jeg lagde armene om ham.
Så blev det alligevel en dejlig jul tænkte jeg.
<<<<<<>>>>>
Hej Alle Sammen! Så blev det juleaften, og dermed slut på julekalenderen. Jeg håber i har nydt at læse med. I må meget gerne skrive hvad i synes om den og om i ønsker jer en fortsættelse? Jeg har ellers ikke andet jeg vil sige, end glædelig jul og godt nytår!
Julehilsner fra Sigrid ❤️❄️🎅🏼
STAI LEGGENDO
December Sparks // Julekalender 2015
Teen FictionJULEKALENDER 2015 - 24. Kapitler. 17 årige Miriam er halv polsk og halv engelsk. Underligt nok har hun aldrig boet i Polen eller England, men altid i Danmark. Hendes forældre beslutter sig at tage tilbage til farens rødder, som vil sige at være i B...