(Mellan kapitel 3 och även det sista mellan kapitlet. Måste även säga at jag stress skrev så förlåt om det är väldigt rörigt)
Jag vaknade nästa morgon av att min mage kurrade till och jag smått. Täcket lät jag glida av min kropp och jag tog snabbt tag om min vita morgonrock innan jag gick ner mot köket för att fixa något att äta.
När jag klev in i köket såg jag Alice och hennes mamma sitta och äta frukost runt bordet.
"Godmorgon på er!", log jag och Alice sken upp i ett leende och likaså gjorde hennes mamma(min moster).
Jag gick mot kylskåpet och tog fram mjölk samt flingor från skåpet bredvid. Flingorna och mjölken hällde jag sömnigt i en skål och gick för att sätta mig med Alice och moster.
"Vad har du för planer för idag gumman?", sa min moster och log snett. Jag funderade lite innan jag kom fram till att jag säkerligen skulle vara med Ogge.
"Vara med Ogge tror jag, själv då?", log jag och slog mig ner mittemot Alice.
"Jag och Alice hade tänkt att åka skridskor, vi tänkte att du ville följa med men det är klart att du ska vara med honom istället för oss!", hon blinkade med ena ögat mot mig och mina kinder flammade upp. För att slippa svara så slevade jag in en sked med flingor i munnen och tuggade långsamt. Moster skrattade smått åt mig och började plocka undan hennes frukost.• • •
Jag höjde näven och knackade på den vita dörren som skulle leda mig in till Ogges hus. Röster hördes inifrån och snart kunde jag även urskilja steg som närmade sig dörren. Dörren flög upp och Ogge stod i dörröppningen lika sexig som vanligt. Jag rodnade smått över att jag tyckte han var sexig och Ogge verkade märka det då han sprack upp i ett stort flin.
"Vad nu?", flinade Ogge medan han drog in mig i en kram. "Inget", mumlade jag och gosade in mig i hans famn.Världens finaste.
(Jag kommer renskriva början av denna novell så att ni vet)
YOU ARE READING
Sms//O.m
FanfictionOBS. En av de första böckerna jag skrev, så inga höga förväntningar. Skulle rekommendera att läsa någon av mina nyare böcker. FÄRDIGSKRIVEN 2015 Att ett sms kunde förändra så mycket trodde jag aldrig.