Hey.Mmm sa incepem cu inceputul.Eu sunt Robert.Probabil ca ati auzit de parintii mei Rebecca si Justin.Mda niste legende vii. Anyway nu am sa ma lungesc cu prezentarile.Am 17 ani, imi place tot ce e periculos si extrem.Da asa e sunt un baiat rau. De ce? Pentru ca vreau si pentru ca pot.Multi poate va intrebati unde e sora mea Bianca.Ea e mai moale. Timida si in adevaratul sens al cuvantului tocilara. E cu mine la scoala de corectie de trei luni.Cum sunt rau si imi place pericolul am mers la o cursa ilegala pe teren accidentat. Evident ca am luato si pe sora mea. Parintii ma pun sa am grija de ea. De aici puteti deduce ca ne-a prins politia si ne-a bagat in scoala asta ordinara. Parintii si-au iesit din minti cand au auzit.
Acum ma aflu in pauza afara la o tigara.In acelasi timp ma indrept catre Bianca sa vad daca mai traieste.
-Fumezi iar?
-Ma stii bine.
-Ce citesti?
-Cum sa fi popular.
-Am mai vorbit despre asta.
-Stiu.Dar tu esti prea extrem.
-Of. Ce ma fac eu cu tine ?
-...
-Hai inauntru. E seara si nu ai vrea sa depasesti ora de culcare.
-Nu e amuzant.
-Ba da e.
Adevarul e ca imi iubesc sora.E firava si e de datoria mea sa o apar. Sa am grija de ea.DAR SA NU II SPUNETI ASTA! AR INSEMNA SA-MI PIERD REPUTATIA DE BAIAT RAU.
Catre mine se indreapta unul din prietenii mei.
-Ce faci frate?
-Bine imi duc zilele.
-Diseara e o cursa.
-Voi fi acolo.Ce masina am?
-Bugatti.
-Bun. Abia astept sa le i-au banii fraierilor.
Cum spuneam asta sunt eu. O specie de bad boy.
CITEȘTI
Scoala De Corectie III
Teen FictionDOI ADOLESCENTI FRATI. CAND LUMEA LE ESTE MAI DRAGA AU VIATA DATA PESTE CAP. CE VOR FACE CEI DOI CAND VOR TREBUI SA IA DECIZII RADICALE CE LE-AR PUTEA SCHIMBA VIATA?