Capitolul 17

2.6K 150 8
                                    

Bianca Pov 

Stau si ma uit la brăţară. E minunata. Nimeni nu mi-a mai dat astfel de lucruri. 

 -Oh Jay e superba. 

Ii sar in brate si il strâng de parca ar fi ultimul lucru pe care las face. 

 -Ma bucur ca iti place. O meriti muncesti cel mai bun mult si m-am gandit la o mica atentie.

Ne desprindem din imbratisare. Ma ajuta sa mi-o pun la mana. E asa delicata .

 -Pai eu trebuie sa plec la restaurant imi incepe tura. Ne mai vedem Jay. 

 -Desigur. 

Ies pe usa si pornesc către locul de muncă. 

***

Jay Pov 

Ma bucur enorm ca ii place. Cand m-a luat in brate mi-a stat inima in loc. E asa firava si frumoasa. Delicata si inocenta. Nu i-am spus ca o plac pentru ca mai este Federico. Stiu ca o place. Si mai stiu si ca ea are anumite sentimente pentru el. Oricum simt ca il cunosc de undeva. Normal fiecare care zi ar trebui sa fie ca in iad pentru ca muncesc mult si vin acasa frant dar, atunci cand o vad cu zâmbetul ei Imi trec toate. 

***

Fiecare zi e tot mai aproape de a pleca acasă. Banii se strang destul de repede. Abia astept sa plecam din Japonia. Mi-a ajuns peştele crud si orezul. Totusi nu mi-a ajuns Kim. E un inger. Mereu vin entuziasmat la munca pentru ca stiu ca imi voi petrece 6 ore cu ea. Râsul ei cristalin si zâmbetul de milioane imi incanta sufletul. Acum ma pregatesc sa plec acasa. Toata ziua am testat masini ca Bugatti sau Porche. 

 -Buna Kim. 

 -Hey. Ce faci?  

 -Bine ma pregatesc sa plec. Tu?  

 -La fel. 

 -Vreau sa te intreb ceva. 

 -Spune. 

Oh frate. Acum e momentul. 

 -Ai.. Ai vrea sa ieşi vineri seara cu mine la cina?  

 -Ma inviţi in oras?  

 -Asa se pare. 

 -Mi-ar plăcea mult. 

Imi face cu ochiul si pleaca. Simt cum imi cad picioarele de emotie. 

Bianca Pov 

Acum 10 minute mi-am inceput tura si deja ma cert cu personalul. Sunt invidiosi ca (virgula) clienţii imi fac complimente. Merg la una din mese sa i-au comanda. Si surpriza e ca Fede e  la cea la care merg.

 -Hey. 

 -Hopa. Deci tu ma serveşti?  Schiţează un zâmbet pervers. 

 -Da. 

 -Perfect. Pai as vrea un platou întreg cu creveti marinati. 

 -Imediat. 

Ma îndepărtez de masa si simt pe la spate cum ma soarbe din priviri.E ciudat. 

Peste 5 minute ma intorc la el cu platoul. 

 -Asa repede?   

 -Da. 

 -Imi place brăţara. 

 -Multumesc e noua. 

 -Si presupun ca ti-a dat-o fatalaul ala. Am dreptate?  Daca nu ti-ai dat seama e mort dupa tine. 

 -Poftim?  Daca te referi la Jay nu e fatalau. E un băiat dulce. 

 -Sunt sigur de asta. Afla ca vei fi a mea. 

Ma enervez las platoul pe masa si ma întorc la bucatarie. Seara asta e una proastă. 



Heyyy. Scuze ca nu am mai postat .Nu am mai avut timp pufarinelor. Imi cer scuze pt eventualele greşeli de ortografie. 

La media e Kim. 


Scoala De Corectie IIIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum