O noua zi in infern. Ma trezesc si ma ridic din pat. Astazi este sambata. Practic niciun gardian nu urla sa ne trezim sa nu trebuie sa purtam uniforme. Ma imbrac si merg la cantina.
Sala este plina. Imi i-au o cafea cu lapte si un croissant.Ma asez la masa si incep sa mananc. Ceva e neinregula in aceasta dimineata. Unde e Bianca ?? O vad pe Erika ca se apropie de mine. Ciudat ele mereu stau lipite una de alta.
-Robert unde e Bianca? Nu o gasesc.
Ma ridic de la masa si merg in viteza catre aripa baietilor. La inceput cand am aparaut in peisaj un golan pe nume Alec ii facea curte si multe alte prostii. Cum a vazut ca e inabordabila a incercat sa o violeze dar din fericire nu s-a intamplat nimic. Am salvat eu situatia.
Ajung In camera lui Alec si o vad pe Bianca plangand intr-un colt doar In lenjerie intima iar pe Alec ca se apropie de ea cu o privire de criminal. Pe scurt turbez.
-Futu-ti mortii matii! Ti-am spus sa stai departe de sora mea .
Ma napustesc asupra lui si il pocnesc In nas apoi in stomac. Il apuc de haine si il arunc in perete.
-Daca o singura data te mai apropii de surioara mea te omor in bataie.
Merg catre Bianca si o ajut sa se imbrace. Iesim din camera si in urma mea trantesc usa. O i-au in brate si o mangai si o pup pe crestet.
-Nu mai plange. Gata. Vei fi bine.
-Vreau acasa...
-O sa iesim in curand. Mai rezista Putin.
Intram in cantina si ne asezam la masa.Apare si Erika palida.
-Esti bine? Spune-mi cine te-a ranit ca-i crap capul.
-A fost din nou Alec. Dar l-am rezolvat.
-Baga-mi-as picioarele de gunoi ce e. Daca il prind il omor.
Am realizat ca o tin de mana pe Bianca. Imi arunca un zambet de pe fata ei umflata de la plans. O strang in brate. Nu-mi pasa cine ne vede. E sora mea.
CITEȘTI
Scoala De Corectie III
Teen FictionDOI ADOLESCENTI FRATI. CAND LUMEA LE ESTE MAI DRAGA AU VIATA DATA PESTE CAP. CE VOR FACE CEI DOI CAND VOR TREBUI SA IA DECIZII RADICALE CE LE-AR PUTEA SCHIMBA VIATA?