Capitolul 27

1.5K 96 4
                                    

Bianca Pov
Au trecut 2 luni de la dezastru.Nu-mi vine sa cred.Mai merita sa lupt? Jay e la inchisoare , Lexi e grav ranita, Kim nu stiu daca mai e in viata iar Robert e dat disparut.Oh si sa nu uit cireasa de pe tort Federico e su el cu noi iar eu..in depresie.Totul din cauza lui Max, noul director. Dupa ce mosul ala a iesit la pensie totul a luat o intorsatura urata.Idiotul a preluat conducerea si ne-a intors pe toti in potriva celuilalt.
Toate astea din vina lui.Am impresia ca suntem in Texas.Pana in Anglia mai e mult de mers.Nu stiu ce sa fac.Trebuie sa-i directionez pe toti intr-o directie.Daca Robert ar fi aici ar stii ce sa facem.
Tot ce avem la noi e 1000 $ si o furgoneta care merge ca naiba.
 -Cum e Kim?
 -Respira dar, pulsul e slab. Spune Federico
 -Lexi?
 -Da?
 -Cum esti? Mai sangerezi?
 -Ehm..cred ca dau in hemoragie si incep sa am frisoane.Trebuie sa gasim un spital sau o clinica.Orice care e in uz medical.
 -Stiu..
Pe drum nu foarte departe de noi e un trecator.Poate el stie unde e spitalul.
 -Buna.Stiti unde este cel mai apropiat spital?
 -Tocmai la 1 mila de aici.
 -Multumesc.
Pff in ritmul asta ajungem la Craciun.
 -Lasama pe mine sa conduc.Tu esti prea obosita.
 -Nu.Ma descurc si singura.
 -Arati ca un zombie.
 -Bravo mie.
 -De ce esti asa artagoasa?
 -Nu sunt doar ca tu ma calci pe coada.
Jay Pov
A trecut o luna de cand ma aflu aici.Sper ca Bianca e bine.De Robert chiar nu mai stiu nimic.Ultima oara cica ar fi fost vazut la granita in Anglia urmarit de politie altii spun ca a fost rapit.
Am impresia ca zidul de care ma rezem o sa cedez pentru ca in ultimele zile l-am tot lovit cu pumnii de furie numai din cauza lui Max.Jigodia aia o sa plateasca!
Bianca Pov
A trecut aproape o zi .Din fericire am ajuns la spital.Lexie e la terapie intensiva sedata iar Kim e intr-o operatie de inima.Eu sunt intr-un salon astept sa-si faca efectul sedativul.Nu am mai dormit de ceva timp.Doctorul mi-a dat niste pastile antidepresive.
Federico cred ca a mers dupa mancare.Sper ca totul sa revina la normal si sa ii dam de urma lui Robert.Am impresia ca el nu mai e in Anglia.Trebuie sa ma gandesc si cum il scot pe Jay din celula.

Scoala De Corectie IIIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum