Capitolul 5

3.2K 201 16
                                    

Umblu ca un nebun dupa Bianca. Ce dracu a apucato nu stiu. Ea nu e asa.Poate e o sora dintr-o alta dimensiune ca asta sigur nu e a mea. Cum pandicornii mei sa fugi si sa furi o masina fara motiv? Din fericire dupa 3 ore de condus Einstein opreste masina. O opresc si eu si ma dau jos. Merg nervos catre ea. Deschide ua masinii dar din ea nu iese sora mea iese Kate. Partenera mea de fumat. 

-Ce mama masii e asta? 

-Iti pot explica. Bianca trece printr-o perioada proasta asa ca a plecat pentru un timp undeva departe sa-si pune gandurile in ordine.

-Sa va futa dracu pe amandoua. Va bateti joc de mine!? Eu de ce am grija de ea? De ce sunt fratele ei? Am condus ca un dement trei ore. 

-Stiu calmeazate. 

-Unde e ea? 

-Nu mi-a spus. Mi-a spus doar sa fi cuminte. 

-Baga-mi -as!!!! 

Ma urc in masina si plec mai departe. Cand o voi gasi am s-o i-au de par. Si acum unde merg? Gata stai. La 200 de km de aici locuiesc niste verisori. Poate acolo a mers. Dar, daca stau bine sa ma gandesc stia ca voi merge acolo. 

Bianca Pov 

Ma aflu in avion.Destinatia Tokyo. Mereu mi-am dorit sa vizitez Japonia. Iar acum am ocazia. Imi pare rau ca l-am lasat pe Robert  dar, vreau sa imi pun in ordine gandurile. M-am saturat de depresia asta. M-am saturat ca oamenii sa rada de mine. 

***

Gonesc spre aeroport. Cica ar fi fost vazuta ca merge spre Los Angeles. Sper sa o gasesc acolo. Am de mers cu masina 10 ore. Merg cat merg dar masina se opreste. Am ramas fara benzina. SHIT. Observ ca la cativa metrii de mine e un conac. Merg in viteza pentru ca seara se lasa. Ajung si bat la usa. Usa se deschide. In prag era chiar o ...




Scoala De Corectie IIIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum