Capitolul 24

1.9K 111 7
                                    


Niciodata nu am regretat alegerile facute.Mereu am fost sigur pe ceea ce fac si chiar,daca nu eram imi iesea.Numai ca de aceasta data am picat.Este o vorba:Viata e ceea ce ti se intampla in timp ce tu iti faci planuri.Sau mai bine spus : Viata e ceea ce mi se intampla in timp ce eu bantui prin scoala de corectie.Mda..ne-am reintors.
Din cauza unei decizii prost alese ma aflu in infern cu sora mea.Tata a auzit-o pe Kim cand vorbea cu mama despre scoala de corectie si cam tot ce sa intamplat.Asta l-a infuriat foarte tare . Si partea cea mai proasta e ca impart camera cu idiotul de Federico.De doua ori a incercat sa puna mana pe Bianca.Din fericire am aparut la timp.Totodata ma bucur ca e soarece de biblioteca.Sta la ea in camera cu cartea in mana mereu iar,asta ma calmeaza pentru ca e la loc sigur departe de obsedatul ala.
Stau in pat singur in camera.Usa din prag se deschide.O silueta firava feminina intra sfios in camera.
 -Hey..
 -Bianca ce faci?
 -Am venit sa te vad.Ma simteam singura.Colega mea de camera a plecat la masa.
 -Tu nu te duci?
 -Nu imi este foame.
 -Este cam periculos sa fii aici.
 -Imi asum riscul.
 -Ooo facem pe periculoasa.
 -Robert,tata ne mai iubeste?
 -Ce e cu intrebarea asta? Evident.Doar suntem copii lui.
 -Dar i-am gresit mult.L-am dezamagit.Trebuia sa ii fii vazut fata inainte sa plecam.
 -Hey chiar daca l-am suparat indiferent de ce am face noi tot vom fi copii lui pe care ii iubeste.
 -Bine.
 -Ce mai face Jay?
 -E bine.Azi dimineata m-a vazut.Dar Kim?
 -Ea vine maine sa ma vada.
 -Ma bucur.Atunci te las.Acus se da stingerea.
 -Bine.Noapte buna.
 -Noapte buna.
Paraseste camera si lasa usa intre deschisa.Cateva minute mai tarziu apare si dobitocul ala.
 -Mmm simt miros de lavanda.Te-a vizitat micuta.
 -Asa si?
 -Cand ma gandesc ca sunt atat de aproape de ea imi incanta sufletul.
 -Nu ai nici o sansa cu ea.Nu s-ar uita la tine in veci.Sa nu mai spun ca ne bagi pe toti in sperieti.Esti psihopat.
 -Stiu.Imi place.O sa o am pana la urma.Doar sa trag de niste sfori.
 -Daa.Viseaza tu acolo.
Ma intind mai bine in pat si ma las prada somnului.
Bianca Pov
Intr-u in camera si inchid usa dupa mine.Observ ca Lexi colega mea de camera s-a intors.
 -Cum a fost mancarea?
 -Pana si cea de la inchisoare e mai buna.Asta parca zici cae confectionata din plastic.
Ii zambesc si ma asez pe pat.
 -Ai fost la fratele tau?
 -Da.Off abia astept sa plec din locul asta .
 -Hey totul va fi bine.Adica mai ai de asteptat doua luni.Partea buna e ca iesim in aceeasi zi.
 -Da..
Sting becul si ma intind in pat.Simt cum o lacrima cade pe obraz..L-am dezamagit pe tata.

Scoala De Corectie IIIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum