Unul dintre motoare a cedat. Oare asta sa fie sfarsitul? Avionul se face bucati. Ma ridic si imi i-au bagajul.
-Esti nebuna? Ce vrei sa faci?
-Incerc sa ma salvez Jay!
Deschid usa de la avion. Vai suntem la o inaltime mare.
-Baieti sariti!
-Ce!? spun amandoi simultan
-Aveti incredere in mine.
Si am sarit. Din fercire am o parasuta la indemana.O deschid. Vantul ma duce spre niste copaci. Aproape am ajuns la sol. Parasuta mea se incurca in niste crengi. Ii vad si pe baieti. Robert aterizeaza pe pamant iar,Jay se agata de crengi.
-Surioara sa fie ultima oara cand facem asta.
-A fost incredibil.
-Ce zici acolo? Aproape ca ai facut pe tine de frica.
-Ba nu.
Ne dam drumul la parasuta si cadem langa Robert.
-Acum unde suntem?
-Daca nu ma inseala geografia mea ne aflam tot in Japonia doar ca, in orasul Osaka.
-Si acum?
-Acum incercam sa facem fata situatiei.
-Din fericire am un apartament aici in Osaka.
Eu si Robert ne uitam gura gasca la Jay.
-Sa mergem nu e departe orasul.
Ma indreb ce ne rezerva viitorul.
***
Eu Jay si Bianca suntem pe drum de 30 de minute. Adevarul e ca imi lipseste Anglia. Vreau acasa.Eu nj sunt genul ala de persoana care sa ma plang dar, m-am saturat de atatea drumuri.O minune cereasca am ajuns in orasul fagaduintei.
-Jay! De ce nu mi-ai spus ca orasul e populat de atatea gagici bune.
-Am uitat. Spune el cu gura pana la urechi.
-Ciao frumoaso! Lasama sa sun in Rai pentru ca au pierdut un inger.
Fata imi face cu ochiul si merge mai departe.
-Acum iti este gandul la fete?
-Dar cand nu imi este mie gandul draga mea?
Ajungem la apartament. E destul de mare. Imi place.
-Casa dulce casa.
-Sau mai bine spus vila dulce vila.
Eu si sora mea ne alegem camerele.Jay e la dus, Bianca a adormit iar eu sunt pe terasa. Scot o tigara din pachet si o aprind. Trag din ea cu pofta. Ce imi lipsesc cursele mortale si petrecerile extravagante.Am avut mare noroc ca am scapat din acel avion.Uite de asta nu imi place sa calatoresc. Termin de fumat si merg la dus. Sunt extenuat. Maine va fi o zi lunga.
CITEȘTI
Scoala De Corectie III
Ficção AdolescenteDOI ADOLESCENTI FRATI. CAND LUMEA LE ESTE MAI DRAGA AU VIATA DATA PESTE CAP. CE VOR FACE CEI DOI CAND VOR TREBUI SA IA DECIZII RADICALE CE LE-AR PUTEA SCHIMBA VIATA?