Daha yeni başladım umarım beğenirsiniz :) Multide:Serkan Eyüboğlu
Müzik önerisi :Ezginin Günlüğü - Yanlış Bir Leyla ♥
Onu ilk gördüğüm anda bana asılacağını ve önümde zor günler olduğunu farkettim. Galiba yeni patronuma alışmak zor olacaktı . Mesai bitiminde elimdeki shot bardaklarını temizledikten sonra yerlerine yerleştirdim . Bir yandan Furkan'la sohbet ediyor bir yandan da işimi yapıyordum. Yeni patronum Serkan beyin ( göz devirme smile) bana doğru geldiğini fark ettim . Onunla bir Diyaloğa girmeden burdan kaçmayı dilesemde . Yanıma gelip önümde ki bar masasına doğru dirseğini yaslayıp küstahça konuşmaya başladı .
"Merhaba güzel barmed. Bugün yorucu bir gün oldu değil mi.? ha ne dersin? Mesela akşam güzel bir yemek yesek birlikte yorgunluğumuzu atsak ?" Dedi . Bir an elimdeki bardakların hepsini kafasında kırıp "siktir git" demek geldi içimden ama yapamadım tabi . " Üzgünüm vizelerim başlayacak çalışmak zorundayım teklifiniz için teşekkür ederim ama olmaz " dedim. Ne kadar Tiyatro için çabalasamda , vizeleri vermek zorundaydım. Bir an gözlerinde bir ateş gördüm . Ama bana belli etmedi ve şöyle dedi " şimdiye kadar hiç bir kız benim teklifimi geri çevirmedi. Sen ilksin . Peki bir şey demiyorum . Ya da daha fazla ısrar etmiyorum . Nasıl olsa burdayım artık . Daha sonra görüşücez emin ol"
Bir an afalladım . Ne sanıyodu kendini . Zengin olunca, güçlü olunca kendini bu kadar rahat nasıl ifade ederdi. Neden utanmazdı mesela. Parasına, babasına güvenen aptalın tekiydi sadece. Hiç bir zaman böyle insanları sevmedim. Sevemezdim. Siz sevebilir misiniz ? . Asla . Çünkü onların elde edemedikleri sadece tek şey var gerçek sevgi ...
Sahte hayatlar içinde sürünürler. Ve etrafdaki bütün insanlara bir gün çöpe gidecek kırık oyuncaklardan farklı bakmazlar . Ben asla çöpe gidecek bir varlık olmayacaktım. Yada kırık ...
Yanımdan uzaklaşırken baktım arkasından. Yürüyüşü bile küçük dağların yaratıcısı gibiydi . Tipik.. Selin yanıma gelip " ne dedi sana . Of adam çok yakışıklı ya" dedi . Hiç bir şey hiç bir şey demedi .dedim . Sadece . Bardaklardan bahsetti . Söyleyemezdim. Bir kere utanırdım ben. Ne diycektim mesela ? Akşam benimle yemek yemek istiyor. Hatta belki yatar bile . Nerden çıkardın demeyin bakışlarını görseydiniz. Hemen Şimdi benimle yatacaksın manası bile çıkarırdınız ifadelerinden.Can alıcı mavi gözleri vardı . Bakışında da çok anlam...
"Sadece bardaklardan bahsetmiş olamaz Leyla . Anlat ya ne dedi işte sana. Teklif falan mı etti . Onunla çıkmayan kız kalmamıştır zaten . Adam horoz gibi önüne geleni ...." dedi Selin. Ona gözlerimi devirerek bakıp Ay saçmalama Selin tabiki de öyle bir şey olmadı diyerek yanından uzaklaştım.
Ki olmuştu. Yanıma gelip "valla bana teklif etse koşa koşa giderim" dedi. Gidermiydi gerçekten korkmazmıydı?. Ben neden korkmuştum peki ?.Nasıl dedim . O da " gelse yemeğe davet etse mesela yemek yesek şarap içsek, sonra beni evine davet etse . Öpse falan "demeye kalmadan susturdum onu . Nasıl derdi böyle bir şey ben utanırdım . Sorun bendemiydi ? Hayır ben istemezdim yemeğe çıkmak falan . Şarap da içmem ben . Dedem rakı içer benim. Bende onunla içerim bazen ama az . Şarap içmedim şimdiye kadar . Nasıl içilir onun yanında bilmem . Şarabın kokusu değil . Onun kokusu döndürür başımı .
Bide Öpse hepden kalp krizi geçirir, yemek gecesini acilde serumlarla bitirirdik . Olurmuydu öyle şey. Korkardım vallahi .
Selin " Aman ne var be neden susturdun ne güzel hayal kuruyorum işte. " dedi . Yeter Selin fazla hayal bünyeye zarar . Dedim . Güldük . Hadi ben gidiyorum dedim . Birlikte hazırlanıp çıkıyorduk ki . Sırtını bar tezgahına yaslamış ellerini cebine sokmuş , bana hafifçe ve küstahça gülen Serkanı gördüm. kaşlarını havaya kaldırdı
Evet şu anda gerçekten çok çekici duruyor olabilirdi ama . Küstahtı işte. Parayla her şeyi satın alabilecek bir zavallıydı.Hafif ama samimiyetsiz bir şekilde sırıtıp hemen kafamı çevirdim. Fazla yüz vermek istemiyordum ona . Otobüs durağına gidip otobüsü bekledik . Peşime takılır diye korkup ilk gelen otobüse attım kendimi . Gerçi adam takip etse otobüse binmez heralde . Milyon Dolarlık arabasıyla güç gösterisi yapar .. Otobüsteki kalabalığın arasına girip beni göremesin diye camlardan uzak durdum.
**************İnecegim durağa geldiğimde buralarda mı? Beni takip etti mi? . Adresimi öğrendi mi? . Öğrendiyse nereden öğrendi?, adresi kim verdi? , Neden bana bu kadar taktı kafayı ? diye gereksiz paranoyalara girdim . Otobüsten indiğimde gördüğüm manzaradan bir an korktum. Ve korkuma yaklaştım...
*************
(Yeni Bölüm gelecek)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM HİKAYEM
Romance♥Sonu olmayan bir hikayeyi kimse sevmez.. Benim hikayem Mecnunu arayan Leyla'nın hikayesi..Belkide kör bir adamın hayatıma girmesiyle yeniden başladı bütün hikaye ..Benim hikayem önce onsuz başladı.. Sonra onunla yeniden başladı , bir daha başladı...