Part-1

1.3K 110 9
                                    

ခ်က္​...ခ်က္​....ခ်က္​...ခ်က္​...ခ်က္​....

နာရီမွစကၠန္​႔တံ​ေလး​ေရြံ​ေနတဲ့့အသံ​ေလးကတိတ္​ဆိတ္​မဲ​ေမွာင္​​ေနတဲ့အိမ္​ႀကီးထဲမွာ​ေျခာက္​ျခားဖြယ္​ပ်ံ့လြင္​့လို႔​ေနတယ္​.....

​ေမွာင္​မဲ​ေနတဲ့ဧည္​့ခန္​းထဲမွာထိုင္​​ေနတဲ့​ေကာင္​မ​ေလးတ​ေယာက္​.....နံရံကနာရီကိုတခ်က္​ၾကည္​့လိုက္​တယ္​....

11:45 pm.....

ထို​ေကာင္​မ​ေလးတခ်က္​​ေတာ့ျပံဳးလိုက္​တယ္​....
​ေပ်ာ္​လို႔ျပံဳးတာ​ေတာ့မဟုတ္​.....မခ်ိျပံဳး​ေလးျပံဳးလိုက္​မိတာပါ......

ထို​ေကာင္​မ​ေလးက​ေတာ့....do soo....

✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖ ✖

Soo' pov......."​ေနာက္​၁၅မိနစ္​​ေနရင္​သူျပန္​လာ​ေတာ့မယ္​.....
​ေန႔တိုင္​း​ေတြ႔​ေနျမင္​​ေနၾကား​ေနၾက​ေလး​ေတြျမင္​ရၾကားရဦးမယ္​.....

သူဆိုတာအျခားသူမဟုတ္​....sooရဲ႕အသည္​းနင္​့​ေအာင္​ခ်စ္​ရတဲ့ခ်စ္​ခင္​ပြန္​းႀကီးjongပဲ​ေပါ့...

အင္​း...ခ်စ္​တယ္​ဆိုတဲ့စကားကsooဘက္​ကတဖက္​သတ္​သံုးတဲ့စကား​ေလး​ပါ.....
သူ႔ဘက္​က​ေတာ့sooကိုခ်စ္​မယ္​မထင္​ပါဘူး.....

​ေအး​ေလ....sooတို႔ကလဲခ်စ္​လို႔ယူထားၾကတာမွမဟုတ္​တာ...လူႀကီး​ေတြ​ေပးစားလို႔ယူထားၾကတာပဲ....

jongက​ေက်ာင္​းတုန္​းကဆိုplay boy​ေလးလို႔​ေတာ့ၾကားတယ္​...တပတ္​တ​ေယာက္​ဆိုပဲ...hk..

ဒါ​ေတြကိုsooစိတ္​ထဲမထားပါဘူး...ommaတို႔​ေကာင္​းမယ္​ထင္​လို႔စီစဥ္​တာပဲ.....

sooနဲ႔လက္​ထပ္​ၿပီး​ေျခၿငိမ္​သြားဖို႔ပဲလိုတာ လို႔ပဲယူဆထားခဲ့တယ္​​ေလ....

တကယ္​လဲ​ေျပာင္​းလဲခဲ့ပါတယ္​.....sooတ္ို႔လက္​ထပ္​ၿပီး​ေတာ့သူကsooကိုအရမ္​းဂ႐ုစိုက္​တယ္​....
ခင္​ပြန္​းတာဝန္​​ေတြလဲ​ေက်ပြန္​တယ္​....အဲ့တုန္​းက​ေတာ့အရာရာ​ေပ်ာ္​စရာ​ေပါ့​ေနာ္​....

မထင္​မွတ္​ထားတာတခုကsooသူ႔ကိုရင္​ထဲအသည္​းထဲကခ်စ္​မိသြားမယ္​လို႔​ေပါ့....

သူလဲsooကိုခ်စ္​လာတယ္​လို႔ပဲ႐ူး႐ူးမိုက္​မိုက္​​ေတြးခဲ့မိတယ္​...ယူ​ဆခဲ့မိတယ္​.....hk...

Love the way you lieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin