-Hatırlatma-
B:" bırak! Bıraksana kolumu bırakk! "
Arabanın ön kapısını açıp oturttu
K:" Servisini kaçırmana sebep olduğum için buna borçluyum. Geçen günki gibi olmasını istemem"
Nihayet onun yüzünden olduğunu anlamıştı.
İnsan gibi söylesen ne vardı ki sürüklüyorsun!
ve müzik açarak sessiz kalmamızı sağlamıştı.
Tabi yine sessizliği bozan ben olmuştum
B:"Sen beni neden rahat bırakmıyorsun ?"
K:"Benim yüzümden tekrar bayılmanı istemem"
B:"Senin yüzünden olduğunu anladın yani."
K:" Yine mi susmayacaksın?"
B:"Senin yüzünden ölüyordum!"
K:" Öldün mü peki ?"
Dedi ve sustum , önüme döndüm. O hızla anlayamadan evin önüne gelmiştik. Arabadan indim ve kapıyı sertçe kapattım
K:" Senin teşekküründe bu olsa gerek"
Arkamı döndüm sinirli bir şekilde ona bakıyordum. Bu çocuk beni delirtecek! Sinir ettiği yetmiyor pis pis gülüyor . hiç bişey demeyerek kapıya gittim anahtarı deliğe sokmaya çalışırken kapı açıldı
E:"Hoş geldin meleğim"
B:"Hoş bulduk . ben odamdayım çok yorgunum duş alıyım da yatıyım hadi yarın görüşürüz"
Diyip babamı geçiştirip açıklama yapmamak için merdivenlere yönelirken kolumdan tuttu
E:"Hiç biyere kaçamazsın ufaklık"
B:" Ben ufak falan değilim emir beyciğim büyüdüm"
E:" Benim gözümde hala küçüksün meleğim ve konuyu değiştirmeden geç şuraya anlat nerde bayıldın oraya neden gittin yada kim götürdü çabuk"
B:" Ya kimse biyere götürmedi servisi kaçırdım durağı arıyordum karşıma bir sürü köpek çıkınca bende korkudan bayılmışım Kaan da beni hastahaneye getirmiş "
E:"Kaan kim?"
B:" Aa o da k-kim Kaan mı dedim alakası yok ağzımdan kaçtı kim getirdiğini bilmiyorum"
E:"Kaan neden diline dolandı acaba?"
B:"Ya okulda serseri tipli birisi işte öylesine ağzıma dolanmış sorgun bittiyse çok yorgunum yukarı çıkıp duş almam gerek"
E:" Peki meleğim bidahakine daha dikkatli ol ve servisi kaçırmamaya dikkat et öyle birşey olursa beni ararsın"
B:" Tamamdır "
Odama çıktım banyoya girdim uzun süre durdum rahatlamıştım çıktığımda saat baya geçti uykum iyice gelmişti uzanıp uykuya daldım..
Sabah herzamanki gibi babamın sesiyle uyandım
E:"Çıkışta seni ben alacağım ve arkadaşımla buluşup yemeğe çıkmayı düşünüyoruz hem senide tanıştıracağım "
B:"Olur kapıda beklerim "
E:"Oğluyla aynı sınıftaymışsınız"
B:"Adı ne?"
E:"Mert can şen "
Kısık sesle
B:"ismi de anca böyle bişey olurdu zaten ."
E:" ne dedin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat SEVGİLİM
Teen Fiction''HİÇ KİMSE MİSİN? BİLMEM Kİ NESİN ?'' -LÜZUMUNDAN FAZLA BEYAZ- "Ve en çok sana ihtiyacım varken , en çok da sende kırıldım. " "Ben kıskanmayı beceremiyorum ya .Direk öldürmek istiyorum . " "Çünkü senden başkası beni ilgilendirmiyor. " " Aklı...