Sabah dudağım Kaan tarafından öpülürken ve ısırılırken uyandım. Canım acıdığından yavaşca inlediğimde Kaan 'ın hoşuna gitmişti ki gülmeye başladı.
B:"Kaan napıyorsun!"
K:"Hoşuma gitti bu. İşe geçmi gitsek?"
Yerimden doğrularak üzerimdeki Kaan 'ı yavaşça ittim. Kafamı gözlerinin içine bakarak yakınlaştırdım. Arada dudağımı değdirip çektiğimde hoşuna fazlasıyla gittiğini anlamıştım.
B:"yok. Olmaz işi bekletmemeliyiz"
K:"Böyle davrandıkça bu gün tatil yaptıracaksın!"
B:"Nasıl davranıyormuşum Kaancım?"
Böyle kur yaptıkça Kaan en sonunda dayanamayacaktı. Zaten şimdiki aceleci tavrıyla çok komik ti ve bu hali benide fazlasıyla kendine çekiyor ve zorluyordu. İşaret parmağının ucunu kolumda aşağı yukarı hareket ettirmeye başladı.
K:"Yatsak mı biz geri? Telefonları kapatsak.. Ulaşamasa kimse.. Bu gün sadece ikimiz.."
Üzerime doğru kafasıyla baskı uygularken kafamı yastığa doğru indiriyordum. Kafamı yastığa koyduğumda ellerini belime indirip gezinirken dudaklarımı öpmeye başlamıştı bile. Bende ona aç olduğumdan karşılığını güzel bir şekilde veriyordum. Elleri üzerimdeki atleti yukarı doğru sıyırırken bende üzeri çıplak olan Kaan 'ın sırtını okşuyordum. Bu güzel anı kimse bozamazdı. Tabi aklıma bu gün sonuçların çıkacağı gelmeseydi! Üzerimden Kaan 'ı ittirmeye çalışıp telaşlı bir şekilde bağırdım
B:"Kaan!"
K:"Ya bu güzel ortamı bozacak ne var kızım!"
B:"Sonuçlar! Sonuçlar bu gün çıkacaktı"
K:"Ee çıksınlar kesin zaten benden olmadığı"
B:"Yok ben onları gözümle görüp Sude 'yi mahvedeceğim!"
K:"Ya edersin güzelim. Edersinde şimdi değil! Şimdi olmaz!"
B:"Ya sapık herif! Şuan daha önemli olayımız var hadi kalk!"
K:"Ya şuan sen ve ben den önemli birşey mi olur lan! Zaten dünde bi türlü.."
B:"Devamını getirmeden kalk!"
K:"Karımsın benim istediğimi yaparım. Severimde s.."
B:"D-döversinde.. Değil mi?"
K:"Evet hadi baş belası kalk heves falan bırakmadın. Ne çıkmış öğrenelim rahat et"
Kaan söylenirken dolaptan eşyalarımı alıp banyoya gidiyordum. Kaan şaşkınca bana bakarken seslendi
K:"Ne yapmaya gidiyorsun?"
B:"Giyinmeye gidiyorum"
K:"Farkındamısın biz evliyiz?"
B:"Ee olsun"
K:"Artık benden utanmayıp yanımda giyinmen gerek"
B:"Doğru haklısın"
Biraz utansamda yanında giyinmiştim. Sonuçta o benim kocamdı. Kaan kravatını da bağlayıp bana döndüğünde gözlerini öfkeyle büyülttüğünde ne olduğunu anlamamış bir şekilde ona bakıyordum.
K:"Giyin dedim sana!"
B:"Giyindim ya"
K:"Kızım bu şort ne! istersen hiç giyme çık dışarı herkesin ağzının suyunu akıt sonra bende ağızlarını kanınımı akıtayım onumu istiyorsun!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat SEVGİLİM
Fiksi Remaja''HİÇ KİMSE MİSİN? BİLMEM Kİ NESİN ?'' -LÜZUMUNDAN FAZLA BEYAZ- "Ve en çok sana ihtiyacım varken , en çok da sende kırıldım. " "Ben kıskanmayı beceremiyorum ya .Direk öldürmek istiyorum . " "Çünkü senden başkası beni ilgilendirmiyor. " " Aklı...