BÖLÜM 18

4.3K 135 10
                                    

(HATIRLATMA KOYULMAYACAK ARTIK)

Geriye çekildim ve yatağın üzerine oturduk. 

M:"Nasılsın?"

B:"Sence nasıl olabilirim Mert?"

M:"Başından anlatacaksın herşeyi bölmeden dinliyorum"

B:"Sınıfa yeni gelen çocuk varya Er.."

M:"Eren mi?"

B:"Bölme! Evet o..."

5 dakikada olan biteni Mert' e anlatmıştım. Çok şaşırmıştı ve sinirlenmişti

M:"İstemeden öpülüyorsun ve bunun bedenini çok ağır bir şekilde ödüyorsun. Yaptığına bak piç in!

B:".."

M:"Ağrım falan var mı? Babana da söyleyecek misin?"

B:"Yok düşünmüyorum. Okuluda bıraktım'

M:"Birce saçmalama!"

B:"İstemiyorum Mert! Oraya gittiğimde daha kötü olacağım, eminim."

M:"Bir süre gitme geçtiğinde toparlandığında devam edersin"

B:"Uzun bir süre toparlanacağımı sanmıyorum. Zaten böyle olmasada bırakacaktım istemiyorum."

M:"Okulunu değiştirelim?"

B:"İstemiyorum dedim."

M:"Neyse tamam ben kaçıyorum düğün hazırlıklarından anca vakit bulabildim geldim Aslı 'da gelecekti ama gelinlik falan"

B:"Sorun yok asıl ben üzülüyorum böyle bir günde yanınızda değilim."

M:"Bizimle gelsene bu gün hem kafanı dağıtırsın"

B:"Yok hiç çıkasım"

M:"Zorlamıyorum sonra kızıyorsun hadi gittim ben kendine iyi bak düğünümde bu kötü suratını gormek istemiyorum!"

Zorunlu bir gülümsemeyle koluna vurdum

B:"sensin kötü"

M:"Tamam hadi çıktım ben"

Onunla konuşmak çok iyi gelmişti güldürmüştüde hayatımda iyiki onun gibi arkadaşım vardı.  Böyle günlerinde yanlarında değildim ama anlıyorlardı iyi olmadığımı bilip üzerime gelmiyorlardı. Bu yüzden onlara teşekkürler ediyordum.

         Sonunda evlenme günleri gelmişti. Aradan iki ay geçmişti ve ben sadece bir kaç defa nişan ve kıyafet  bakmak İçin dışarıya çıkmıştım.  Geri kalanında hep evdeydim babam bu halimden endişelensede hareketlerim normal olduğundan psikoloğa götürmemişti.  Tabi ki öneridede bulunmuştu istediğimiz zaman gidebilirdik. Geçen zamanda Eren dört defa bize gelmişti ben yanına inmemiştim oda yukarıya yanıma çıkma gereği duymamıştı. Aslı bir kere Mert ise haftada bir defa gelmeyi ihmal etmiyordu onunla dertleşip rahatlıyorduk. Arada Aslı 'dan kıskançlıklarından dert yanıyordu. Bu gün büyük gündü. Kaan 'da olacaktı dayanabilecekmiydim bilmiyordum. İçimde ona nefretten kinden çok özlem vardı. Evet bana bunları yapan beni bu hale getiren adamı özlüyordum. Ama o beni zerre kadar umursamıyordu. Kaan beni bir kaç defa Mert' e sorduğunda halimin berbat olduğunu anlatıp beni rezil ettiği anı unutmak aklımdan çıkarmak istiyordum. Tabi kötüydüm berbattım ama bunu Kaan 'ın bilmemesi gerekirdi zaten amacı böyle hissettirmekti. Bunu sorması özleminden sevdiğindende değildi. Okadar zaman ortadan kaybolmam ve kendime birşey yapmamdı kendini suçlu hissetmemek için sormuştu. Kaan' ın Kim bilir kaç kişi kimler o yatağından geçmiştir ve Kaan hiç birini umursamamıştır. Belki de kendine düzenli bir ilişki kurmuştur. Kaan ve düzenli bir ilişki hiç sanmıyorum. Ama bu akşam yalnız gelmeyeceğinden emindim karşısında bitmiş berbat gözükmek istemiyordum. Onlara kaşı güçlü durmak zorundaydım. Ve artık canım ilk gün ki kadar acımıyordu , alışmıştım . Unutamıyordum ama unutmak istiyordum. Kendimi onun kadar sevmesemde saygım vardı bunları yaşatan birini özlemem sevmem saçmaydı. Bu yüzden kendime söz verecektim zorda olsa karşısında kendimi kaybetmeyecek asla özlemiş bitmiş bir kadın gibi bakmayacaktım. Sayesinde artık kadındım. Onu umursamamalıydım ve asla gözlerimin dolmasına izin vermemeliydim. Bu gün kendimi giyimimle ve hareketlerimle gösterme vaktiydi. 

Psikopat SEVGİLİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin