Kaan 'ın bu lafıyla abisinin suratı düştü ve sinirli bir şekilde Kaan 'a bakıyordu. Kaan 'a döndüğümde suratı fazlasıyla sinirli duruyordu. Böyle durdukça ortam gerilecekti. Anne ve babası nın karışmamasına çok şaşırıyordum. Ortam fazla gerilip birşeyler olmadan sessizliği bozacaktım.
B:"Sevgilim hadi geçelim"
Diyip koluna girip ileriye çektim. Çekmemle zorla önüne döndürdüm. Lanet olası adam niye susmuyorsun ki? Abisi tekrar konuşmaya başladığında Kaan durdu
S:"Sen ne zamandır iki günlük ilişkilerini eve taşır oldun ?"
İması üzerine gözlerim büyümüştü pislik herif! Benide o tek gecelik kadınlardan sanıyordu. 'Biz evliyiz!' diye bagırıp arkamı dönmek istiyordum ki Kaan 'ın hareketiyle durdum.
K:"Lan o benim karım!"
Arkasını hızla dönüp abisine yumruğu geçirdi. İçimden 'oh iyi yaptın!' desemde durdurmam lazımdı.
B:"Kaan dur!"
Babasıyla annesi nihayet olaya karıştı! Ben Kaan 'ı çekmeye çalışırken babasıyla anneside abisini tutuyordu. Kaan 'a tabiki gücüm yetmiyordu. Önüne geçtiğimden banada çatabilir diye vurmaya yeltenmiyordu.
K:"Bak Serkan!.."
Kaan sözünü tamamlayamadan abisi konuştu
S:"Abinim lan ben senin!"
K:"Benim senin gibi abim yok! Olamazda artık. Tek sözüm karımdan uzak duracaksın! "
Kolumdan kapıya doğru sürüklendiğimde içimden gülmeye başlamıştım. Canımın içi yaa.. Karım diyor birde. Ben onu yerim yerim.
S:"Kaan bak karın olduğunu bilm.."
K:"KES SESİNİ!"
Kapıyı hızlıca vurup çıktık. Arabaya gelene kadar Kaan elimi bırakmamıştı. Arabaya bindiğimizde sinirli suratına yaklaşıp dudağından öptüm. Suratında gülümseme oluştu.
B:"Ondan neden bu kadar nefret ediyorsun?"
K:"Az önce ne dediğini duymadınmı?"
B:"Bu senden kaynaklıydı. Eğer kızlarla bu kadar çok işin olmasaydı böyle bir şeyi diyemezdi! Ve senin sinirin sadece az önceki şeyden değil."
K:"Sonra konuşalım Birce. Şuan tek istediğim evime gidip uyumak"
B:"Kaan yeter artık! Bende bilmek istiyorum!"
K:"Sonra konuşalım dedim. Sinirliyim Birce kalbini kırarım."
Dediği şey üzerine gözlerim dolmuştu. Ama ağlamayacaktım. Kolumu göğsümde birleştirip cam tarafına döndüm.
Eve geldiğimizde hala aynı triplerdeydim. Kaan suratıma bakmaya çalıştıkça kafamı başka yöne çeviriyordum. Odaya çıktığımızda Kaan çoktan soyunup boxer ıyla kalmıştı. İster istemez gözüm çıplak vücuduna kayıyordu. Hayır yani adamın işi gücü yok sanki gitmiş kas yapmış. Niye yapıyorsun ki? Kızlarınki de can. Tabi işide biliyor herif. Onu öyle görüp dayanamayacağımı biliyor. Ama bakalım kim dayanamayacak! Dolaptan en kısa ve saten askılı geceliğimi çıkardım. Kaan telefonuyla uğraşırken giyinip hafiften de makyaj yaptım. Yatağa Doğru yürürken Kaan telefonunu kenara bıraktı. İlk önce öylesine kafasını bana çevirip önüne döndü. Fazla geçmeden gözlerini büyültüp tekrar döndü. Ağzı hafiften açıldığında içimden zafer dansları yapıyordum. Yatağa geçtiğimde bana iyice yaklaştığında işkence vakti başlamıştı. Dudağına yaklaşıp çarpık bir şekilde gülümsedim. Nefesimi dudaklarına üfleyerek konuşmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat SEVGİLİM
Teen Fiction''HİÇ KİMSE MİSİN? BİLMEM Kİ NESİN ?'' -LÜZUMUNDAN FAZLA BEYAZ- "Ve en çok sana ihtiyacım varken , en çok da sende kırıldım. " "Ben kıskanmayı beceremiyorum ya .Direk öldürmek istiyorum . " "Çünkü senden başkası beni ilgilendirmiyor. " " Aklı...