Eve geldiğimde üzerimdekileri çıkarmayıp kendimi yatağa attım. Ağlamaya devam ediyordum. Neden bu kadar sinirliydi? Niye bu kadar sevmiyordu abisini? Ne yapıp ne edip o herifin arabasına binmeyecektim işte. Aptalım! Ellerimle yatağı yumruklarken telefonum çaldı. Telefonda kayıtlı olmayan numara gözüküyordu.
B:"Efendim?"
S:"Kaan fazla üzmüş bakıyorum"
B:"Allah belanı versin pislik herif! Herşeyi anlatacağım Kaan 'a o zaman göreceksin!"
S:"Herşeyi anlatacaksın da , ne istiyorsun Kaan hapisemi girsin?"
B:"Sen nasıl abisin lan!"
S:"Peki Birce kocan bunu nasıl yaptı neden yaptı hiç düşündün mü?"
B:"Onun elbet açıklaması vardır."
Kapı kapanma sesini duyduğumda Kaan 'ın geldiğini anladım. Konuştuğumuzu duyup tekrar kavga etmeyelim diye kapattım. Mesaj atarak bir daha aramaması için uyaracaktım. Yoksa Kaan konuştuğumuzu duyarsa herşey daha bok olacaktı.
Gönderen: Birce
Kaan geldi bir daha sakın arama!
Mesajı ve numarasını geçmişten silip telefonu kenara bıraktım. Yatağa tekrar yüz üstü uzandım. Odaya girdiğinde gözlerimi kapadım. Belki yanıma gelir diye bekliyordum ama dolaba doğru gitmişti. Yan dönüp göz ucuyla onu izlerken üzerini çıkarmaya başladı. Altında sadece boxer la kaldığında gözlerimi kapayıp diğer tarafa döndüm. Yatağa geldiğinde bu sefer ben ayağa kalktım. Dolaba gidip kısa şort ve atlet aldım. Kaan 'a döndüğümde ellerini başının altına koymuş tavanı izliyordu. Zaten aramız bozukken bana döneceğinide hiç sanmıyorum. Üzerimi değişip yatağa geldim. Ondan tarafa dönüp suratını izlemeye başladım. Gözlerimle onu rahatsız edecektim. Yarım saat olmuştu ve ben ondan hala gözlerimi ayırmamıştım. Yerinde kıpırdağında dikkatlice onu izliyordum. Bana dönerek yüzüme yaklaştı. Böyle aniden şey olunca nefesim durdu tabi. Yalnız dudağıma üfleyerek konuşmazsak iyi olur canım ya tahrik oluyorumda.s.s.
K:"Amacın ne senin!"
B:"Bir amacım yok"
K:"Çek o zaman üzerimden o gözlerini!"
B:"Çekmezsem ne olurmuş?"
K:"İçeride yatarım!"
Elimi sinirli suratında gezdirirken dudağını yavaşça öptüm. Hep sen mi yapacaksın Kaan bey.
B:"Gidebilir misin gerçekten?"
Sinirli suratı ne kadar gevşesede hala sinirli durmaya çalışıyordu.
K:"Yapma!"
Dediğinde dudağını bu sefer daha uzun öptüm. Elimle saçlarını okşuyordum
B:"Soru sordum. Gidebilir misin?"
K:"Giderim."
Diyip bir kaç saniye durup elimi indirdi ve kalktı. Kapıya doğru yürüdüğünde dolan gözümü sildim. Gerçekten beni istemiyordu. Ama asla pes etmeyecektim! Odadan sessizce çıkıp yattığı yere gittim. Battaniye ye sarılmış ve arkasını dönmüş uyumaya çalışıyordu. Sessizce gidip üzerine yavaşça atladım. Şuan Kaan altımdaydı! Shdjdjj üzerine uzanmışken iki elimden tutup kendine iyice yakınlaştırdı
K:"Rahat bıraksana kızım!"
B:"Ya ben sensiz uyuyamıyorum!"
K:"Birce kalk üstümden! Yada ben kalkıp altıma alıcam seni şimdi!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikopat SEVGİLİM
Genç Kurgu''HİÇ KİMSE MİSİN? BİLMEM Kİ NESİN ?'' -LÜZUMUNDAN FAZLA BEYAZ- "Ve en çok sana ihtiyacım varken , en çok da sende kırıldım. " "Ben kıskanmayı beceremiyorum ya .Direk öldürmek istiyorum . " "Çünkü senden başkası beni ilgilendirmiyor. " " Aklı...