Jessica pov.
E:Alo aici Jessica Philiph!Cu cine vorbesc?
??:Il caut pe Black Jess!
E:Eu sunt Black Jess!Cu cine vorbesc?
??:Sunt Andy vocalistul de la BlackVeilBrides. Deranjez? V-am trezit?* putin ingrijorat
E:Da ma-ti trezit si chiar iti multimesc! Si nu nu ma deranjati!!Sa sti am 23 de ani! Sa nu mai vorbesti cum ai vorbi cu maicata!
An:Ok ... Dar nici tu nu mai imi vorbi asa am 24 de ani! Asa si scuze ca te-am trezit!
E:Nu este nimic oricum ma luase somnu in cada.....
An:Oooo in cada......
E:Deci de ce ma-i sunat?
An:Sa iti dau tote melodiile care le vei canta.....
E:Mai bine mi-l trimiti in Sms sau pe whatup!
An:asa o sa fac! Si am mai sunat ca sa iti spun ca. Daca concertul va iesi bine vei intra in trupa ca chitarist sau ca vocalist....
E:Sunt fata !!
An:Esti fata??
E:Da acum sunt ragusita ca am cantat la o petrecere de Halloween.*imi reglez vocea* . Asta e vocea mea normala .
An:Mi se pare cunoscuta!! Si numele la fel.... Dar nu e timpul pentru amintiri acum!! Noapte buna!!! Mai vorbim Jess!!
E:Ok. Noapte buna Dennis!!
-apel terminat-
Andy pov.
Hmm vocea asta si numele si formula de incheiere a apelului imi rasuna in cap Jessica Philiph , "Asta e vocea mea normala .... " , " Noapte buna Dennis!!" o fi ea nu cred nu am mai auzit nimic de ea. Jinxx stie mai multe ca mine despre JessBlack...
E:Jinxx! Sti mai multe lucruri despre JessBlack?
Jn:Mi-a zis ca sa te intreb despre fata cu care ai stat pe parcursul liceului....
E:Cum adica? Sa iti spun despre ea ??
Jn:Da asta a zis! Si a mai zis ca nu isi tradeaza prietenii.
E:Eu nu cred ca e ea. Sunt sigur ca a auzit de ea de la televizor sau chiesti dastea......
Jn:Frate tu nu ai vorbit nicaieri despre ea.
Daca va intrebati cine este ea.. A fost cel mai bun prieten al meu mai bine zis buna prietena. Da in liceu am fost asa mai emo si la tote orele ma intalneam cu ea si fiind si ea emo ne-am imprietenit si am ajuns cei mai buni prieteni. Dupa liceu de fiecare data cand o sunam si imi raspundea si nu puteam sa ii zic nimic ma blocam si la un momentdat chiar mi-a blocat numarul si nu am mai tinut legatura.... Imi este asa de dor de ea!! Ea ma ajutat sa devin cantaret ea a fost persoana care ma ajuta tot timpul........
Jess pov.
Decand nu am mai auzit vocea asta ..... Mi-a fost dor de ea. De unde il stiu pe Andy noi doi am fost prieteni foarte buni in liceu..... Ce vremuri. Cred ca acum nici nu imi mai stie numele T^T.... Ok am primit lista cu melodi dar acum imieste foarte somn.....................
Ora 3:30 dimineata suna telefonul dinnou acelasi numar 0574.....
E:Alo?
An:Jessi nu?
E:Mi se zice si asa. De ce mai sunat?
An:Tu esti ea?
E:Nu stiu poate..... O sa vezi cand o sa ne intalnim.....
An:Chiar iti place sa faci oameni sa astepte nu?
E:Dap! Dar depinde care ea....
An:Ok.... Astept pana vei veni si cand vei face asta??
E:Pana pe 7Noiembrie.....
An:Ok mai e putin.......
E:Te iert ca m-ai trezit din somn!
An:Mersi ca ai raspuns..... Pa!
E:Pa!
-apel terminat-
Domne fereste sunt sigura ca asa o sa imi faca tota saptamana